גוגל מעדכנת את Google Handwriting Input עם תמיכה בזיהוי כתב יד בעברית

אפליקציית המקלדת Google Handwriting Input, שמאפשרת למשתמשי אנדרואיד להקליד למכשירם במגוון נרחב של שפות באמצעות זיהוי כתב יד אמין למדי, כאילו מדובר בדף ועט, מקבלת זה עתה עדכון חדש ומשמעותי במיוחד, שמביא אליה תמיכה, בין היתר, בשפה העברית.

הגרסה החדשה, 1.5 במספרה, נחתה לפני כיומיים בחנות ה-Play Store, מביאה עימה מספר לא רב של שינויים מלבד תמיכה ב-5 שפות נוספות: ערבית, פרסית, בורמזי, אורדו וכמובן, גולת הכותרת, תמיכה בשפה העברית.

באמצעות העדכון החדש יוכלו המשתמשים לוותר על שיטת ההקלדה הסטנדרטית ולכתוב בכל אפליקציה במכשירם דרך פונקציית כתב היד אותה מאפשרת האפליקציה של גוגל. מלבד השפות החדשות, כולל העדכון לאפליקציה תיקוני באגים בלבד.

בבדיקתנו נמצא זיהוי כתב היד שבאפליקציה כסטנדרטי, כאשר מרבית המילים זוהו, אך לעיתים קרובות לא הצליחה האפליקציה לזהות את כל האותיות אותן כתבנו בצורה המיטבית. יש לציין כי האפליקציה תומכת בכתיבה בעברית ואנגלית יחדיו, כך שלא תצטרכו לדלג בין שפות.

Google Handwriting Input זמינה עם תמיכה ב-87 שפות כבר עכשיו, עבור כל משתמשי אנדרואיד שאוחזים בידם מכשיר המריץ גרסה 4.0.3 ומעלה.

להורדת האפליקציה דרך חנות ה-Play Store – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים