אינסטגרם לאנדרואיד מתעדכנת עם תמיכה בניהול מספר חשבונות במקביל

אינסטגרם החלה להפיץ בימים אלו פונקציה חדשה למשתמשי האפליקציה באנדרואיד, המאפשרת לנהל מספר חשבונות שונים ישירות דרך הסמארטפון. את הפונקציה בוחנת אינסטגרם באמצעות הפצתה לקבוצות משתמשים נבחרות המריצים את גרסה 7.12.0, בדיוק כפי שנוהגת לבצע פייסבוק, האוחזת בבעלות המלאה על האפליקציה.

באמצעות פיצ’ר זה יכולים המשתמשים לנהל מספר חשבונות אינסטגרם שונים במקביל, ללא צורך להתנתק מן המשתמש בכל פעם בה מעוניינים לעבור בין החשבונות שבבעלותם. עבור המשתמש הממוצע לא מדובר בפיצ’ר שימושי במיוחד, אך עבור בעלי עסקים קטנים, חברות המתעסקות בניהול עמודים ברשתות חברתיות וכדומה, מדובר בפונקציה שתהפוך את עולמם לקל ופשוט יותר באופן משמעותי.

Instagram Accounts 2

על מנת להוסיף חשבון חדש לאפליקציה, כל שיצטרכו המשתמשים לעשות יהיה לגשת לעמוד ההגדרות ולגלול לתחתית העמוד. שם, יתגלה בפני המשתמשים שזכו בפיצ’ר כפתור “הוסף משתמש”. לאחר הוספת החשבון החדש, ניתן יהיה להחליף בין החשבונות באמצעות לחיצה על שם המשתמש, הממוקם בחלקו העליון של המסך, ובחירה בחשבון הרצוי.

נכון לעכשיו לא זמין הפיצ’ר לכלל משתמשי האפליקציה, אלא נמצא בבחינה בקרב קבוצות משתמשים מצומצמות. להערכתנו, הגעתו לכלל המשתמשים תתרחש בעדכון האפליקציה הבא, באם תהיה אינסטגרם מרוצה מאופן פעולותו בזמן המבחן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים