בשורות טובות למעריצי BioShock: המשחק הבא כבר בפיתוח

במהלך השבוע שעבר הודיע מנכ”ל 2K Games שטראוס צלניק (Strauss Zelnick) על קיומו של משחק BioShock חדש. המשחק לא יפותח על ידי Irrational Games, שפיתחו את המשחק המקורי ואת Infinite, אלא על ידי 2K Marin. זהו הסטודיו שאחראי על BioShock 2, משחק שקיבל ביקורות מעורבות, אך למעט Irrational הם המנוסים ביותר עם המותג.

Irrational Games פורקו בתחילת 2014 על ידי קן לוין (Ken Levine), המוח מאחורי BioShock. דבר אחד היה ברור – לוין לא יעשה עוד משחקי BioShock. זאת הייתה תפנית מצערת למעריצים רבים, שכן המגע המיוחד והכשרון הסיפורי שלו הם שנתנו את העומק והעניין לסדרת משחקי האקשן. בנוסף, שחקנים רבים כבר התאהבו בעולם ובקונספטים שלוין יצר, והביעו עניין לראות משחק חדש גם בלעדיו.

bioshock-infinite
השחקנים התאהבו. אחד ממשחקי BioShock

שטראוס מכנה את BioShock “מותג קבוע” ולא רואה שום סיבה ש-2K Games תפסיק להשקיע בכותרים נוספים בסדרה. הוא גם לא מעוניין להפוך את BioShock למותג שנתי, ככל הנראה. הפער בין משחקי BioShock עומד כרגע על כשלוש שנים, ונראה שמגמה זו תשמר. מה שיבטיח, במידה מסוימת, משחקים מושקעים ועגולים יותר. יתכן שאת המשחק הבא נראה לקראת סוף 2016.

ומה על קן לוין? לוין לקח איתו 15 אנשים מ-Irrational ופתח סטודיו קטן תחת חסותה של 2K, והם מפתחים כרגע משחק קטן יותר. לא ידוע הרבה על המשחק, אך ככל הנראה מדובר במשחק יריות בעולם מד”ב. שטראוס אומר שהפרויקט של לוין הוא “משהו יצירתי וחדשני”. בהחלט נשמע מסקרן, ומעניין מאד לראות מה לוין יפיק עכשיו, שהוא חופשי מ”נטל” BioShock.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים