גאדג’טי והד-ארצי מחלקים לכם את המשחק Just Cause 3 במתנה (המבצע הסתיים)

Just Cause 3

Just Cause 3 הוא המשחק החדש מבית Avalanche Studios, בו השחקן מקבל חופש מוחלט לזרוע כאוס בעולם פתוח גדול ומרהיב. עם שני הכותרים הקודמים הפכה סדרת Just Cause לסמל של משחקיות חופשית ועמוסה באקשן, פיצוצים מרשימים וחורבן סביבתי, ו-Just Cause 3 אינו מאכזב בתחום זה: המשחק מקבל ביקורות משבחות בכל מה שנוגע לאקשן מהנה.

במשחק אנו מגלמים את דמותו של ריקו רודריגז (Rico Rodriguez), שרוצה להדיח את הדיקטטור סבסטיאנו די-רבלו (Sebastiano Di Ravello) השולט במדינת מדיסי (Medici) הים-תיכונית. כפי שבוודאי הבנתם, רודריגז לא בוחל באמצעים, ומפלס את דרכו בנופי מדיסי מבעד ללהבות ולתמרות עשן על מנת להשיג את מטרתו.

מלבד למשגרי טילים, רובים ורימונים, רודריגז חמוש גם בקרס-נתפס, המאפשר לו להיצמד כמעט לכל משטח במשחק, ואפילו להצמיד דברים זה לזה. כך למשל יכול רודריגז להצמיד מסוק לפסל אבן, שיימשוך את המסוק לעברו – והתוצאה היא, כמובן, כדור אש מרהיב. הקרס הוא המנגנון היצירתי במשחק המאפשר לשחקן לבצע פעלולים מורכבים ומשעשעים.

Just Cause 3

המדינה בה מתרחש המשחק, מדיסי, היא ארץ ים-תיכונית פיקטיבית המבוססת על מונקו, סיציליה, יוון ואלבניה. המשחק מציג שטח גדול מאוד למחקר ופעלולים (מעל ל-1,000 ק”מ רבוע) בו ניתן למצוא פסגות מושלגות, מטעים, ערים, איים ואגמים, כשכל אלו רוויי צבע וניתנים לחקר ברגל, במטוס או סירה, ואף באמצעות צניחה חופשית.

הגרלת עותק המשחק Just Cause 3

זוהי ההזדמנות שלכם לקבל עותק של המשחק Just Cause 3. יש לנו שני עותקים של המשחק לחלק לכם מתנת הד-ארצי, עותק אחד עבור מחשבי PC ועותק נוסף עבור קונסולת Xbox One. על מנת לזכות בפרס עליכם לענות נכונה על 3 שאלות אודות הטריילר המצורף מטה בוידאו. מתוך העונים נכונה נבחר את שני הזוכים, כל אחד מהם יקבל גם צ’ופר נוסף בדמות משקף מציאות מדומה.

צפו בוידאו וענו על השאלות הבאות בטופס המצורף:

  1. מהו המספר המופיע על-גבי המסוק עליו רוכב גיבור המשחק ריקו רודריגז? (תשובה: 279)
  2. כמה כוכבים מופיעים על הרכב הצבאי שנוסע על הכביש? (תשובה: 3)
  3. מהו המספר הסידורי בעל 4 תווים המופיע על ראש הטיל עליו רוכב ריקו רודריגז? (תשובה: 542R)

מלאו את פרטיכם בטופס הבא וציינו את שמכם המלא, כתובת אימייל תקינה, הקונסולה בה אתם משתמשים ואת התשובות לשאלות המופיעות מעלה.

המבצע בכפוף לתקנון – לחצו כאן לקריאה

להלן שמות הזוכים:

  • ניר כהן (מחשב אישי)
  • לאון פכר (Xbox One)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים