חברות סטארטאפ ישראליות יציגו בתערוכת CES 2016

שלט CES (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

תערוכת CES עתידה להיפתח מחר (ד’, 6.1) ויוצגו בה מגוון המכשירים והמוצרים שמוכרזים כעת במסיבות עיתונאים שונות. לצד שלל הגאדג’טים החדשים ישנם לא מעט סטארטאפים שיציגו את הפיתוחים החדשים שלהם בתערוכה וייחשפו לקהל הענק שיפקוד את CES. כחלק מהתערוכה יציגו גם סטארטאפים מקומיים בביתן מיוחד לישראל שהוקם על ידי מכון היצוא ומנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה.

בביתן הישראלי יציגו 16 חברות סטארטאפ מהארץ והן תקיימנה עשרות מפגשים עסקיים שמתואמים מראש עם נציגים בכירים של חברות בין לאומיות מובילות, בסיוע מערך הנספחים המסחריים של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה. הפגישות הללו יאפשרו לחברות ליצור קשרים ושיתופי פעולה רחבים עם שחקניות משמעותיות בעולם הטכנולוגיה והמסחר ובכך לפתוח להם דלתות לשווקים חדשים.

בין 16 החברות הישראליות שיציגו בביתן הישראלי ניתן לראות כמה סטארטאפים ותיקים כדוגמת סנסיבו, UpRight, בריזומטר ועוד, עליהם כבר כתבנו בעבר. מעבר לכך, תציג בביתן גם חברת KIDOZ, שפיתחה פלטפורמה להמלצת תכנים לילדים שאף סומנה על ידי חברת המחקר CB Insight (חברה המפרסמת מחקרים עבור משקיעים) להיות אחת מבין עשרת החברות המבטיחות בתערוכה.

לדברי מיקי אדמון, מנהל מחלקת ההייטק במכון היצוא:

תערוכת CES היא תערוכת הדגל של תעשיית האלקטרוניקה הבידורית, המהווה הזדמנות עסקית יוצאת דופן לפגישה עם כל הגורמים הבכירים בחברות האלקטרוניקה הבידורית המובילות בעולם והרלוונטיים לתעשייה זו. אציין כי בשנתיים האחרונות התרחב מגוון המבקרים בתערוכה וזה כולל היום גם חברות מעולמות ה-IoT, הספורט והלייף סטייל. החברות המשתתפות בביתן הלאומי זוכות למיקסום הפוטנציאל העסקי שלהן בזכות פעילות שיווקית נרחבת הנעשית במשך מספר שבועות מול הגורמים הרלוונטיים לקראת התערוכה. גם השנה מציגות החברות הישראליות מוצרים חדשניים ופורצי דרך המצדיקים את מיתוגה של ישראל כאומת הסטארט אפ, מקדמים את היצוא הטכנולוגי מישראל ומסייעים לצמיחת המשק הישראלי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים