הוכרזו: HTC Vive Pre – גרסה חדשה למשקפי המציאות המדומה של HTC ו-Valve

HTC Vive Pre HTC Vive Pre

HTC הכריזה על גרסה חדשה למשקפי המציאות המדומה שלה, HTC Vive, בתערוכת CES המתקיימת בימים אלה בלאס וגאס. הדגם החדש נקרא Vive Pre. מדובר בגרסת מפתחים המחליפה את הקודמת לקראת השקת המכשיר, שצפויה להתרחש בחודש אפריל הקרוב. לפי ההכרזה, כל הרכיבים במשקפיים נבנו מחדש על מנת לשפר את ביצועי המכשיר.

החידוש המשמעותי בדגם המעודכן הוא מצלמה קדמית מובנית במשקפיים, המאפשרת למשתמש לשים לב לסביבתו בעולם האמיתי בזמן שימוש במשקפיים. משקפי Vive Pre הינם אלחוטיים ונועדו לשימוש בתנועה בחדר, בעזרת עמודי לייזר הנקראים “Base Stations” (תחנות בסיס) ומאפשרים את פיענוח מיקומו של המשתמש. היות וכך, נדרש מנגנון לאזהרת המשתמש כשזה מתקרב לקיר או חפץ בעולם האמיתי ללא יכולת להבחין בו. כעת, בעזרת המצלמה החדשה, נראה כי בעיה זו נפתרה והמשתמש יוכל לבוא באינטרקציה עם העולם האמיתי מבלי להוריד את המשקפיים.

HTC Vive Pre
בקר HTC Vive Pre

בנוסף, כולל הדגם החדש מראה משודרג, בדגש על עמודי הלייזר שעוזרים לאתר את המשתמש במרחב, ומגיעים כעת בקופסאות קטנות בעלות מראה מוגמר. בקרי השליטה (שעיצובם הודלף מבעוד מועד) קיבלו גם כן שדרוג מהותי בדמות סוללה המספיקה ל-4 שעות שימוש רצופות בכל טעינה, וגם כפתורים חדשים המאפשרים שליטה מדויקת יותר בעולם הוירטואלי.

HTC היא המתחרה השלישית הבולטת במירוץ המציאות המדומה, יחד עם חברת Oculus וסוני אשר שוקדות על פתרונות משלהן. Oculus תציע למכירה את משקפי המציאות המדומה שלה, ה-Oculus Rift, החל ממחר (ד’, 6.1). סוני תשיק את ה-PlayStation VR, מוצר נלווה לקונסולת ה-PlayStation 4 שיאפשר לגיימרים לחוות משחקים במציאות מדומה. מאידך, HTC עובדת בתיאום עם Valve, המאפשרת לה שימוש ראשוני בפלטפורמת SteamVR, שמשפרת את איתור המשתמש במרחב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים