לא עוד מוטורולה: לנובו תפסיק את השימוש בשם Motorola במכשירי החברה

לנובו (Lenovo), האוחזת בבעלות על חברת מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility), תפסיק, בקצב הדרגתי, לבצע שימוש בשם המסחרי “מוטורולה” בכל המוצרים אותם מייצרת, כך נמסר במהלך ראיון של בכיר מוטורולה, שהתרחש בתערוכת CES 2016 בלאס וגאס.

לאט לאט, אנו נוציא החוצה את מוטורולה ונתמקד במוטו“, מסר בכיר החברה, ריק אוסטרלו, לאתר Cnet ביום חמישי האחרון. על פי דברים אלו ובהתאם לדיווח האתר, לנובו תמשיך לבצע שימוש בשם המסחרי Moto עבור הסמארטפונים שלה לשוק הגבוה ולוגו ה-M המיתולוגי ימשיך להופיע על גבי המכשירים, אך אלו ימכרו תחת המותג “Moto by Lenovo“.

נוסף על כך, מוסר הדיווח, מוטורולה תמשיך להתקיים ולעבוד כאחת מחטיבות המובייל השונות של לנובו, זאת בדומה למותג הסמארטפונים הצעיר ZUK, שנמכר גם הוא ברחבי העולם, ולאחרונה גם בישראל, כ”ZUK By Lenovo“.

Moto X Style
Moto X Style

בתגובה לנושא זה מסרה מוטורולה הודעה רשמית לאתר Phone Arena:

מוטורולה מוביליטי תמשיך להתקיים כחברה של לנובו, והיא מנוע ההנדסה והעיצוב של כל מוצרי המובייל שלנו. עם זאת, עבור מיתוג מוצרינו, אנו נבצע שימוש באסטרטגיית מיתוג כפולה, הן לסמארטפונים והן למוצרי המחשוב הלביש, כשנמשיך להשתמש במותג ה-Moto ו-Vibe גלובלית. “מוטורולה” אינו מותג מוצרינו כבר מאז השקתו הראשונה של ה-Moto X ב-2013.

מוטורולה כיום אינה שם של ממש בעולם המובייל, אך למעשה, היא זו שהשיקה את הטלפון הסלולרי המסחרי הראשון, Motorola DynaTAC 8000X שמו, ב-1983, והיוותה לחלוצת התחום. בינואר 2014 נמכרה מוטורולה מוביליטי ללנובו, קצת יותר משנתיים לאחר שנרכשה ע”י גוגל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים