זמינה להורדה: Remix OS היא מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד למחשבי PC

Remix OS

מערכת ההפעלה אנדרואיד נמצאת כמעט בכל מכשיר אפשרי: סמארטפונים, טאבלטים, טלווזיות, ממירים חכמים, שעונים, רכבים ועוד. עם זאת, יש מקום אחד שהיא עדיין לא הצליחה לכבוש בסערה – המחשב האישי. ליעד הזה גוגל מכוונת את ChromeOS, אבל נראה כי לא מעט משתמשים היו מעדיפים את גרסת אנדרואיד הטובה והפשוטה במקום.

מערכת הפעלה חדשה בשם Remix OS רוצה להעניק למשתמשיה את גרסת האנדרואיד הראשונה שמותאמת לעבודה עם מחשב מקצה לקצה, ולמרבה ההפתעה היא עושה זאת בצורה מעולה.

Remix OS נולדה כפרויקט מימון המונים שרצה להביא את בשורת האנדרואיד למחשב השולחני באמצעות מכשיר קטן ששימש כמוח והכוח של מערכת ההפעלה החדשה. כעת, לאחר שהקמפיין הבשיל, Jide, החברה העומדת מאחורי מערכת ההפעלה, החלה לשלוח את המכשירים לקהל התומכים.

מה שמעניין עוד יותר היא העובדה שהחברה שחררה את Remix OS לקהל הרחב וניתן להריץ אותה כבר מעכשיו בכל מחשב. כדי לעשות זאת, יש להוריד לכונן חיצוני (או כונן USB) בעל נפח של 8 גיגה ומעלה את קבצי ההתקנה ואז להתקינה במחשב היעד. מדריך מפורט יותר ניתן למצוא בקישור הבא.

מהתרשמות ראשונית של Remix OS ניכר כי Jide השקיעה לא מעט מאמצים כדי לגרום למערכת ההפעלה להיות ההכלאה הטובה ביותר בין אנדרואיד לבין ווינדוס. קל מיד לזהות אלמנטים שהגיעו אלינו ממיקרוסופט: סרגל הכלים בתחתית המסך וכפתור ה”התחל” המוכר יעזרו לכל חובב ווינדוס להשתלט במהרה על הממשק של Remix OS. מעבר לכך, האפליקציות כולן מוצגות כחלונות נפרדים שאת גודלם ניתן לשנות ואף להציג במקביל על המסך.

מתחת למכסה המנוע מריצה Remix OS את אנדרואיד בגרסה 5 (לוליפופ) ומתנהגת כמכשיר אנדרואיד לכל דבר. המשתמש יוכל לקבל גישה לכל האפליקציות המוכרות והטובות שמציעה חנות האפליקציות של גוגל ויוכל לסנכרן את כל שירותיו ממש כאילו מדובר בסמארטפון שלו. החברה הבטיחה כי היא עובדת ברגעים אלו גם על עדכון למערכת ההפעלה העדכנית ביותר, אנדרואיד מרשמלו, אך טרם נקבע מועד שחרור רשמי.

להורדת מערכת ההפעלה – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים