הסטארטאפ הישראלי yes.no יאפשר לכם לשאול את האנשים המשפיעים ביותר כל שאלה שתרצו

האינטרנט הוא כלי מעולה דרכו ניתן להגיע לאנשים המשפיעים ביותר וללמוד מהם כמה שיותר על תחום עיסוקם. למרבה הצער, רוב התקשורת היא חד כיוונית: אנו רק נחשפים לתכנים אותם יפרסמו מבלי שיש לנו באמת את היכולת לתקשר איתם בחזרה בצורה שלא תיבלע בתוך המון רעש. סטארטאפ ישראלי חדש בשם yes.no מעוניין לשנות את המשוואה הזו והקים פלטפורמת לשאלות ותשובות בה ניתן לשאול את האנשים המשפיעים ביותר כל שאלה.

yes.no הושקה לפני מספר ימים, אך כבר עכשיו ניתן למצוא בה כמה דמויות מפתח מתחומים שונים שהחלו להשיב על שאלות המשתמשים. בין האנשים שלוקחים חלק בפלטפורמה של yes.no ניתן למצוא פרופסור דן אריאלי, שכתב ארבעה רבי מכר ואף מכר את החברה שלו לגוגל, פרופסור פרץ לביא, נשיא הטכניון, ועוד דמויות מפתח באקדמיה הישראלית.

לצידם ישנם גם כמה משקיעים מהשורה הראשונה: רון גורה, יזם הבית של “אלף” (Aleph), טל מורגנשטרן, שותף בקרן סקויה, רונה שגב, שותפה ב-TLV Partners והאנג’ל גיגי לוי. זוהי רק רשימה חלקית של הגורמים שלוקחים חלק ב-yes.no ומידי יום מצטרפים בכירים נוספים שמשיבים על שאלות הגולשים.

הקלות בשליחת השאלה, לצד הפתיחות הרבה של הנשאלים, הופכת את yes.no לפלטפורמה נהדרת לקיום דיונים מרתקים

בעת הכניסה לאתר yes.no יופיע בפני המשתמש פיד מתמשך שיציג בפניו את השאלות, ועמן גם התשובות, המעניינות ביותר שנשאלו לאחרונה על ידי קהילת yes.no. פיד זה ירכז את מירב הפעילות של האתר ויאפשר למשתמשים חדשים להיחשף לשאלות המסקרנות ביותר ואף להכיר את האנשים שעונים או שאלים את השאלות. בכדי לנהל בצורה חכמה את הפיד הראשי, כל שאלה יכולה לקבל הצבעה (Upvote), מה שיסמן לנמען כי מדובר בשאלה שמעניינת קוראים רבים. לצד זאת, השאלות עם הכי הרבה הצבעות יקודמו ויוצגו בחלקים הראשונים של הפיד.

כיאה לרשת חברתית, yes.no מאפשרת ליצור פרופיל משתמש רחב שיכלול אפשרויות מעקב אחר משתמשים פופולרים וכמובן אפשרות להזמין משתמשים אחרים לעקוב בחזרה. כמו כן, ואולי החשוב מכל, yes.no מאפשרת לאמת פרופילים ואף מוסיפה תג קטן בצורת “וי” (V) לצד פרופילים שכבר אומתו מול המערכת. יתרה מכך, yes.no מזמינה משתמשים חדשים להצטרף ולהשיב על שאלות ולתרום מניסיונם ועברם לקהילה.

בבדיקה שערכנו, מצאנו כי yes.no הצליחה באמת ובתמים לאגד כמות מרשימה של דמויות משפיעות שמשיבות בצורה עניינית ומפורטת לשאלות של המשתמשים השונים. הקלות בשליחת השאלה, לצד הפתיחות הרבה של הנשאלים, הופכת את yes.no לפלטפורמה נהדרת לקיום דיונים מרתקים. המבחן האמיתי שלה יהיה ביכולת לגדול ולצרף הן אנשי מפתח נוספים והן משתמשים “רגילים” שישאלו את השאלות.

מי אני ומה שמי?

קרדיט: Mindspace
קרדיט: Mindspace

yes.no נוסדה במאי 2015 ע”י אסף לוי וסלע רפאלי. לוי, המנכ”ל והמייסד-שותף, הקים את החברה לאחר שני אקזיטים מוצלחים, והמיזם האחרון שלו, XLMedia, הונפק בבורסה בלונדון. רפאלי, מייסד וסמנכ”ל הטכנולוגיה ב-yes.no, הוא בוגר יחידת 8200 ובעל ניסיון רב כמהנדס תוכנה ומנהל פרויקטים.

yes.no גייסה מליון דולר באמצעותם השיקה את הפלטפורמה ב-11 שפות שונות (אנגלית, עברית, רוסית, ספרדית, גרמנית, צרפתית, יפנית וסינית). בשנת 2016 צפויה yes.no להתרחב ולהציע תמיכה בעד 30 שפות ולהציע את השירות בעד 40 מדינות, לצד פיתוח אפליקציה ייעודית.

לפרטים נוספים – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים