טריילר משחקיות חדש ל-DOOM נחשף לצד תאריך ההשקה וגרסת אספנים

DOOM

DOOM, הכותר הבא בסדרת משחקי האקשן המיתולוגית, יגיע לחנויות ב-13 במאי הקרוב (יום שישי ה-13 כמובן). המשחק ייצא במקביל לקונסולות ה-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי.

למעט גרסת המשחק הרגילה יושק גם מארז אספנים מיוחד המגיע עם פסל בגובה 30 סנטימטרים של ה-Revenant, אחת המפלצות הפופולאריות במשחק. הפסל נוצר על ידי חברת TriForce שגם השתמשה בקבצים מקוריים מהמשחק לצורך יצירתו, ובבסיסו תוצב תאורת LED מסתובבת. מחיר חבילת האספנים יעמוד על 120 דולרים.

DOOM
אריזת האספנים של DOOM תכלול פסל מפורט ומאיים

לצד ההכרזה המרגשת השיקה Bethesda גם טריילר חדש המדגים קטעי משחקיות. שם הטריילר הינו “Campaign Trailer”, כך שניתן להסיק כי מדובר בקטעים מקמפיין המשחק, שנראה מהיר ועמוס אקשן הרבה יותר ממשחק Doom הקודם.

בטריילר אנו גם רואים מקרוב כמה מהמפלצות הזכורות ביותר מהמשחק כמו ה-Cacodemon המרחף (שאת העין שלו השחקן מוציא באכזריות), ה-Imps שמפיקים כדורי אש, ולקינוח אנו רואים כיצד ה-Baron of Hell האימתני תופס את השחקן ותולש את רגליו רגע לפני מותו.

שחקנים שירצו להזמין את המשחק מראש (Pre-Order) יהנו מחבילה בשם Demon Multiplayer Pack הכוללת מגוון בונוסים לשימוש במצב המשחק המקוון עם שחקנים אחרים. החבילה כוללת שריון שדים מיוחד המגיע בשלושה סקינים שונים ושישה צבעים להחלפה, וגם שלוש “תבניות” של id שניתן לעטר איתן את השריון וכלי הנשק. בנוסף כוללת החבילה “מודולי פריצה” – פריטים שניתן להפעיל ולקבל יתרון תחרותי על פני שחקנים אחרים.

Doom הוא מחלוצי ז’אנר ה-FPS, שהמציא את המונח Deathmatch והשאיר חותם אדיר על תעשיית המשחקים. למשחקים המקוריים משנות התשעים עדיין יש קהילה פעילה מאוד, וניכר כי השחקנים מצפים בקוצר רוח ל-Doom החדש שנראה אכזרי, מדמם ומלא אדרנלין בדיוק כפי שקיווינו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים