צפו בטריילר לעונה החדשה של “בית הקלפים”

בית הקלפים 4 מתוך “בית הקלפים” (תמונה באדיבות נטפליקס)

נטפליקס שחררה טריילר לעונה הרביעית של “בית הקלפים”, הצפויה לצאת ב-4 במרץ. “בית הקלפים” היא סדרת דרמה ומתח הסובבת את הבית הלבן, משכן נשיא ארצות הברית. במרכז הסדרה עומד פרנסיס (פרנק) אנדרווד (Francis Underwood), פוליטיקאי ממולח שפועל באכזריות ברוטלית כדי לקדם את האינטרסים שלו, ומשאיר מאחוריו שובל גופות ואנשים שבורים. את פרנק אנדרווד משחק קווין ספייסי (Kevin Spacey), בתפקיד הגדול והמוכר ביותר שלו בשנים האחרונות.

לצדו של ספייסי משחקת רובין רייט (Robin Wright), המגלמת את אשתו, קלייר. קלייר אנדרווד היא אמנם לא הגיבורה של הסדרה, אך היא דמות מרכזית המניעה את העלילה בכוחות עצמה. מהטריילר ניתן לראות שבעונה הבאה היא תהייה למעשה הכוח המרכזי שפועל נגד פרנק. לא ניתן להסיק את מניעיה במדויק, אך נראה שכל אחד מבני הזוג אנדרווד מאמין שהוא עושה את הדבר הטוב לשניהם. כששני אנשים כל כך חזקים לא מסכימים על משהו כל כך מהותי, כל ארצות הברית תרגיש את זה, ואולי אף העולם כולו.

“בית הקלפים” הייתה הסדרה הראשונה שנטפליקס הפיצה בעצמה, והתחילה את הפורמט שנטפליקס מקדמת עד היום – שחרור של עונה שלמה בבת אחת לצפיה ישירה, בצורה שמעודדת אותנו, הצופים, לראות כמה פרקים בבת אחת, ולא לחכות שבוע לכל פרק שיבוא. גם העונה הרביעית צפויה לצאת כולה בבת אחת.

למרות ששרותי נטפליקס הפכו זמינים לאחרונה בישראל, זכויות ההפצה של הסדרה בארץ עדיין שייכות למפיצות מקומיות, ויתכן שגם העונה הרביעית לא תהייה זמינה בנטפליקס ישראל בינתיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים