חברת האבטחה הישראלית Siemplify מודיעה על גיוס של 4 מיליון דולר

siemplify

חברת האבטחה הישראלית Siemplify מודיעה היום על ההשקה הרשמית שלה ולצד זאת על השלמת גיוס של 4 מיליון דולר. בגיוס השתתפה קרן 83North (לשעבר Greylock IL) ועוד מספר משקיעים פרטיים: דוד שטרום, שותף ב-Greylock, אלכס פינחב, נשיא חטיבת המכירות והשיווק העולמית ב-Rackspace (כיהן בעבר בתפקיד זהה בחברת Red Hat), אלכס דלאי, מייסד ומנכ”ל לשעבר של חברת Arcsight, תום קילרוי, סגן נשיא באינטל ומוטי גוטמן, מנכ”ל מטריקס.

Siemplify מסייעת לארגונים גדולים לנטר ולפקח, בזמן אמת ובצורה נוחה, אחר המתקפות והאיומים המופנים כלפי הארגון. Siemplify הבינה כי הצוות האמון על אבטחת הארגון צריך להתמודד בכל רגע עם מסה גדולה מאוד של איומים המגיעים ממספר מקורות במקביל.

לשם כך פיתחה החברה מערכת המאפשרת לצוות האבטחה בחברה לקבל תמונת מצב ברורה שמסננת מצד אחד את רעשי הרקע, ומהצד השני דואגת לתעדף את האירועים הקריטים שמחייבים טיפול מיידי. המערכת של החברה מציעה ממשק קל ופשוט המאפשר לנהל את כל האירועים יחדיו ואף לתחקר את ההתקפות בשלב מאוחר יותר.

[su_vimeo url=”https://vimeo.com/155696711″ width=”640″ height=”420″]

Siemplify הוקמה בשנת 2015 על ידי עמוס שטרן, אלון כהן וגרי פתחוב – כולם בעלי עבר עשיר בתחום הסייבר והאבטחה. Siemplify מחזיקה צוות מחקר ופיתוח בארץ שאחראי על פיתוח הכלים והשירותים, ולצד זאת משרדים בניו יורק המשמשים ליצירת שיתופי פעולה וגיוס לקוחות. החברה השתתפה בעברה במאיץ הסטארטאפים של מיקרוסופט ונצ’רס וסיימה אותו בחודש יוני 2015.

בשיחה שקיימנו עם עמוס שטרן, מנכ”ל Siemplify, הוא סיפר לנו כי אף שהחברה פעלה עד כה מתחת לראדר, היא הצליחה ליצור מספר שיתופי פעולה עם כמה מהחברות המובילות בעולם הנמצאות ב-Fortune 50. שטרן הוסיף כי בין לקוחותיה של Siemplify ניתן למצוא חברות בתחום הפיננסי, בנקים, טלקום, פארמה, ביטוח ועוד, שכבר הטמיעו את המערכת של החברה אצלהן.

לבסוף סיכם שטרן את הייחודיות שלהם בתחום והסביר:

קיים פער רחב בין שלב זיהוי אירוע סייבר עד לנקודת המענה, וזה בשל הקושי לזהות את ההתראות הקריטיות מתוך אלפי אירועים שמדווחים ביום והחוסר בכלים לביצוע חקירה ממוקדת בזמן אמת. Siemplify שמה לה למטרה לשנות את האופן שבו חברות בעולם מבצעות חקירה ותגובה לאירועי סייבר, וליישר קו בין עולם מערכות הזיהוי לעולם מערכות ה- SOC.

לפרטים נוספים על החברה – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים