יורוקום משיקה בישראל את הסמארטפון המוקשח Moto X Force במחיר 4,490 שקלים

יורוקום תקשורת סלולרית, נציגת מוטורולה מובייל בישראל, משיקה באופן רשמי את הסמארטפון המוקשח Moto X Force שהוכרז רשמית בחודש נובמבר האחרון. המכשיר ישווק בשלב ראשון דרך רשת חנויות הסלולר בסט מובייל ויגיע עם תעודת אחריות למשך שנתיים, פרט למסך המוקשח שיזכה לשירות מורחב – עד 4 שנים ממועד הרכישה. המחיר יעמוד על 4,490 שקלים.

מוטורולהבדומה ל-Moto X Style שיזכה גם הוא בקרוב לייבוא רשמי, מיועד Moto X Force עבור השוק הגבוה. מפרטו הטכני כולל מעבד מתומן ליבות על גבי המערכת-על-שבב Snapdargon 810, זיכרון RAM בנפח 3GB, רכיב אחסון בנפח 32GB (עם אופציה להרחבה באמצעות כרטיס חיצוני), מצלמת 21 מגה-פיקסל וסוללה עצומה בקיבובלת 3,760mAh.

הסמארטפון של מוטורולה מגיע עם מסך 5.4 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, כזה שיהיה קשה מאד לשבור או לסדוק, כך לפחות טוענים הנתונים שעל הנייר. בנוסף, מציג הסמארטפון עמידות בהתזות קלות של מים. “אנחנו שמחים להביא את מכשיר הפרימיום של MOTO אל הצרכן הישראלי. למותג MOTO מגוון רחב של סמארטפונים בטווח מחירים משתנה. Moto X Force מספק מענה לקהל צרכנים שמחפש איכות וטכנולוגיה בלי פשרות”, אמר אילן גרינבוים, מנכ”ל קבוצת יורוקום.

את העניין הרב סביב השקת המכשיר בישראל מעורר המחיר הגבוה יחסית, שעומד על 4,490 שקלים. לשם השוואה, באנגליה עומד מחירו של המכשיר על ממוצע של 470 ליש”ט, הם כ-2,614 שקלים. מי מכם שיפנה למשל לאתר Clove הבריטי יוכל לרכוש את המכשיר במחיר נמוך אפילו יותר של 390 ליש”ט, כ-2,179 שקלים (שכן ישראלים פטורים מעול המס הבריטי). בחישוב סופי הכולל את עלות המשלוח המהיר של FedEx וכן את המס הישראלי בגובה 35%, יעמוד מחירו של המוצר על 3,101 שקלים בלבד.

moto-x-force-price-clove-to-israel
ייבוא פרטי באמצעות אתר Clove

אז לאן הולכים עוד 1,389 שקלים, שאלתם? פרט להוצאות הייבוא שמטילה המדינה על היבואנית, מוסיפה יורוקום לאריזות המוצר גם מתנה: כרטיס זיכרון בנפח 128GB מבית Sandisk. כמו כן, יש לציין שייבוא פרללי אינו מזכה את הלקוח באחריות יצרן, מה שכן מוצע במסגרת המחיר של יורוקום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים