אקזיט מכל זוית: אינטל רוכשת את Replay הישראלית ב-170 מיליון דולר

חדר עריכה של ריפליי. מקור: Replay Technologies

חברת אינטל הודיעה הבוקר על רכישת סטארטאפ ישראלי בשם Replay Technologies שפיתח טכנולוגיה מתקדמת לצילום אירועי ספורט תמורת סכום המוערך ב-170 מיליון דולר. אינטל ו-Replay הודיעו בתערוכת CES האחרונה על שיתוף פעולה אך באינטל כנראה רצו יותר מכך.

Replay שמשרדיה ברמת החי”ל פיתחה טכנולוגיה (בשם FreeD) שמצלמת את האירוע ממספר מצלמות באיכות גבוהה והאלגוריתם המתוחכם שלה יודע להפיק מהצילומים סביבה תלת מימדית על מנת לשדר הילוכים חוזרים ב-360 מעלות. הפקת הדמיה תלת מימדית דורשת בד”כ צילום מקיף של האובייקט, אך החברה יודעת “להשלים” את החסר ולהפיק את ההדמיה בעזרת פירוק הסצנה לחלקים קטנים ועיבודם.

freeD™ | 2016 Slam Dunk Contest from Replay-Technologies.com on Vimeo.

עד היום גייסה החברה הישראלית כ-30 מיליון דולר, האחרון שבהם ממש לפני האקזיט. Replay גייסה 13.5 מיליון דולר מחברת התקשורת הגדולה דויטשה טלקום. המייסדים הם אורן יוגב (מנכ”ל), אביב שפירא ומתיאו שפירא והחברה מעסיקה כ-100 עובדים.

בהודעה מציינת אינטל שהעיבוד המהיר של צילומי השטח והפקת הסצנה התחת מימדית נעשים כולם על מעבדי החברה. אינטל כבר רכשה בעבר טכנולוגיות הדמיה וחישה בישראל, הידועה שבהן היא רכישה של אינוויזן ב-2012 שפיתחה את הבסיס ל-RealSense.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים