סמסונג מפתחת אוזניות שיאפשרו לכם לחוש מציאות מדומה ב-4 מימדים

במסגרת אירועי פסטיבל הסרטים, המוסיקה והאינטראקטיב South by Southwest המתקיים בימים אלה באוסטין, טקסס, הציגה סמסונג את אוזניות ה-Entrim 4D, פיתוח חדש עליו עובדים במעבדות C-Lab, בהן מפתחים עובדי החברה פרוייקטים אישיים ושאפתניים.

אוזניות ה-Entrim 4D מגיעות כתוספת למשקפי המציאות המדומה Gear VR, שפיתחה החברה באמצעות טכנולוגיות של חברת אוקולוס מבית פייסבוק. האוזניות מאפשרות להעצים את חווית המשחק והצפיה בתוכן דרך המשקפיים על-ידי שליחת אותות חשמליים לעצבי האוזן שיגרמו למשתמש לחוש את המתרחש סביבו ולא רק לצפות בחוויה דרך עיניו.

בסמסונג מסבירים כי השימוש באוזניות ה-Entrim 4D יתרמו להפחתה משמעותית ב”מחלת הנסיעה” הגורמת לתחושה לא נעימה של בחילה כאשר עושים שימוש במשקפי המציאות המדומה.

חווית המציאות המדומה מאפשרת למשתמשים להיכנס לתוך סביבה וירטואלית ודרכה לראות את כל המתרחש מסביב ב-360 מעלות. בעוד מדובר בחוויה מעצימה הרבה יותר מאשר צפיה בסרט או משחק על גבי מסך טלויזיה שטוח (או קעור), הרי שישנם אספקטים שעדיין קשה להעביר באופן מושלם דרך משקפי מציאות מדומה.

במהלך תערוכת המובייל השנתית MWC 2016 שנערכה בחודש פברואר בברצלונה, הדגימה סמסונג מה נדרש על מנת לספק חווית מציאות מדומה אמיתית ככל האפשר על ידי הושבת המשתמשים במשקפי ה-Gear VR בכיסאות מיוחדים שנועדו לדמות את התזוזות המתרחשות בזמן נסיעה ברכבת הרים.

אוזניות ה-Entrim 4D, אם אכן יגיעו לשוק כמוצר מוגמר ביום מן הימים, עתידות לייתר את הצורך בכלים יקרים כמו אלו על מנת לדמות את תחושת המציאות הרצויה בזמן השימוש במשקפי המציאות המדומה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים