רשמי: Meizu M3 Note יוכרז ב-6 לאפריל, יגיע עם סוללה גדולה ופרופיל דקיק

Meizu M2 Note (צילום: גאדג’טי)

מכשיר שוק הביניים Meizu M3 Note, שיגיע כממשיך דרכו של דגם M2 Note שהותיר אותנו בשנה שעברה עם רושם לא רע, יוכרז באופן רשמי במהלך אירוע שיתקיים ביום רביעי, ה-6 באפריל, באולם ה-National Convention Center שבבייג’ינג, כך מוסרת הערב (ד’, 23.3) יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו.

את הדברים חושפת החברה דרך העמוד הרשמי שלה ברשת החברתית הסינית Weibo, שם פרסמה טיזר ובו הודיעה על קיום האירוע בו יחשף המכשיר. שעות בודדות לפני כן, הכין את הקרקע מנכ”ל החברה, הואנג זאנג, שפרסם בחשבון ה-Weibo שלו את הפרטים הרשמיים הראשונים אודות ה-m3 Note. לדבריו, המכשיר יציע גוף דקיק, סוללת ענק (כנראה בין 3,200mAh ל-3,500mAh) ומערכת על שבב מדגם Helio P10 בייצור מדיה-טק.

על פי אתר Gizmo China, מייזו לא תגרר לסערת מכשירי הפרימיום לשוק הביניים, כאשר ה-M3 Note יציע, כמו גם קודמו, גוף עשוי פוליקרבונט. נוסף על כך, נמסר כי המכשיר ישלב זיכרון בנפח 2GB RAM, מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD וכפתור בית המשלב חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע. מחירו יעמוד על כ-600 שקלים (1000 יואן סיני) לדגם עם נפח אחסון בסך 32GB.

למקרה שתהיתם, אכן מדובר באותו היום בו תכריז וואווי על סדרת מכשירי הדגל Huawei P9, כך שהאביב הקרוב בהחלט הולך להיות מעניין במיוחד, לפחות עבורנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים