חברת Valve מאפשרת לכל גיימר לעצב את בקר השליטה שלה כרצונו

ה-Steam Controller הוא בקר השליטה הייחודי של Valve, שנועד להיות מדויק יותר מבקר מקביל של קונסולות משחק, ולדמות שימוש בעכבר על המחשב האישי. הבקר הגיע לחנויות בסוף השנה שעברה ונמכר כעת במחיר של חמישים דולר.

כעת משחררת Valve את קבצי המודלים של חלקי הבקר, ומעודדת את הגיימרים המתמצאים בתוכנות מידול בתלת מימד ליצור חלקים חדשים עבור הבקר, לשנות בו מרכיבים כרצונם או אפילו לתכנן מעטפת חדשה לגמרי בהסתמך על המידות המדוייקות של הבקר המקורי. את החלקים שייעצבו, הגיימרים מוזמנים לחלוק ביניהם ולהדפיס במדפסות תלת-מימד כאוות נפשם.

Steam-Controller-Mods-2
מכסה סוללה עם מקום לדונגל. שלא יילך לאיבוד

שרטוטי ה-CAD של חלקי הבקר השונים עלו לאתר של קהילת Steam וזמינים להורדה לכל דורש, בחינם וללא הרשמה. ניתן מיד להוריד את הקבצים, להתחיל להתרשם מהתכנון המקורי ולעבוד על שינויים. בכך Valve הופכת את בקר השליטה שלה לבקר המוביל כרגע מבחינת התאמה אישית, ולראשון המציע לשחקנים ליצור לו מודים כפי שנוהגת החברה לעשות עם משחקיה.

Valve גם הדגימה שינויים אפשריים על מנת לתת השראה לקהילת השחקנים. למשל, שינוי שהציעה הוא מכסה חדש לסוללה, הכולל מקום לאחסון דונגל ה-USB של הבקר, כך שלא ייאבד. Valve מציעה גם את הקבצים של המכסה החדש להורדה, ומדגישה כי ייתכן שהמודל ידרוש התאמות עבור מדפסות תלת-מימד שונות.

להורדת המודלים של חלקי הבקר, לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים