אפליקציית Waze תודיע לכם כאשר עברתם את המהירות המותרת

שירות המפות מבוסס האפליקציה Waze מוסיף אפשרות התרעה חדשה שתוצג בפני משתמשיו ברגע בו עברו את המהירות המותרת באזור מסוים. אפשרות הצגת התרעות המהירות הושק במספר מצומצם של מדינות, בהן אוסטריה, בלגיה, ברזיל, קולומביה, צ’כיה, אל-סלבדור, צרפת, הונגריה, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, הולנד, ניו-זילנד, שבדיה, שוויץ, טרינידד, טובאגו ואורוגוואי. לשאר המדינות בעולם, מבטיחים ב-Waze, תגיע האפשרות בקרוב.

התרעות המהירות יוצגו בפני המשתמשים על גבי המפה באופן ויזואלי ברגע בו זוהתה חריגה מן המהירות המותרת. כבר היום מאפשרת אפליקציית Waze את הצגת מהירות הרכב בזמן נסיעה על גבי המפה, והתוספת החדשה תאפשר הצגת פריט מידע נוסף בדמות שלט שיציג את המהירות המותרת באזור בו נמצא הרכב עת עברו הנהגים את המהירות המותרת.

waze-speedometer

בעמוד הגדרות המשתמש ניתן מרגע כניסת העדכון החדש להגדיר את אופי השימוש בו. תוכלו להציג את מד המהירות על גבי המסך וגם את התרעות החריגה במהירות ולנגן צליל כאשר עברתם את המהירות המותרת, אולם ניתן גם לבטל אופציות אלו אם אינכם מעוניינים בהן. בתפריט ההגדרות של אפליקציית Waze נוספו כעת אפשרויות לבחירה מתי יוצגו ההתרעות, כאשר האפשרויות כוללות הצגתן לאחר חריגה של 5%, 10% או 15% מעבר למהירות המותרת באותו איזור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים