אריזת כיסוי ה-Quick Cover עבור G5 מעידה על קיומו של ה-LG G5 SE

מכשיר הדגל LG G5 נחת על מדפי החנויות ברחבי העולם בימים האחרונים ועימו, במוקדים מסויימים בעולם, זמין לרכישה כבר כעת גם כיסוי ה-Quick Cover הרשמי, אם כי נראה שזה לא מיועד אך ורק עבורו, זאת כאשר על אריזתו החיצונית מציינת LG כי הכיסוי תואם גם עבור מכשיר בשם LG G5 SE.

אתר Mobile Fun, שמרבה לסקר מכשירי סלולר שונים וכן אביזריהם הייעודיים, פרסם אמש (ב’, 11.4) סרטון Hands On קצרצר עבור כיסוי ה-Quick Cover הרשמי מבית LG.

בקטע הוידאו אותו העלה האתר לערוץ היוטיוב שלו, נראת אריזת הכיסוי כאשר בגבה מצויינים הדגמים בהם תומך הכיסוי, הם LG G5 SE ו-G5. יש להדגיש כי הדבר מגיע כשבוע לאחר שנחשף לראשונה כי היצרנית הקוריאנית רשמה לעצמה את שם המותג המסחרי G5 SE.

LG G5 SE Quick Cover
כיסוי Quick Cover הרשמי עבור LG G5 ו-G5 SE

בהתאם לכך, מהווה הדבר לאישור כמעט רשמי על כוונת LG להשיק לפחות דגם אחד נוסף לסדרת ה-G5, כאשר זה יגיע במימדים זהים באופן מוחלט למכשיר הדגל.

סמארטפון זה עשוי להתברר לימים כדגם ה-LG H848, שנחשף ע”י אתר משרד התקשורת הסיני TENNA בחודש שעבר, והציג מבנה זהה באופן מוחלט ל-G5, אם כי מפרטו הטכני חלש יותר באופן משמעותי למדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים