הודלף: Lenovo Moto G4 Plus יציע חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע

בקיץ 2015 לקחה לעצמה את הבמה מוטורולה, שנמצאת בבעלות ובשליטה מלאה של לנובו (Lenovo), על מנת לחשוף את הדורות החדשים למגוון מכשירי סדרות Moto. ביניהן נמצא דורו השלישי של סמארטפון ה-Moto G, שקיבל עדכון קטנטן, אך מהותי במיוחד.

Moto G 2016 Leak 2

כעת, על פי ציוצו האחרון של מדליף המובייל המוכר אוון בלאס (evleaks) ייתכן מאוד כי דורו הרביעי של המכשיר נמצא בדרכו אלינו יחד עם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע. בציוצו בטוויטר חשף בלאס תמונה של חלקו התחתון של המכשיר, המציגה כפתור בית פיזי שככל הנראה ישמש כקורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. נוסף על התמונה, מצרף המדליף לציוצו את שם המכשיר – Moto G4 Plus.

אף שנראה כי מדובר במכשיר המסמל סדרת סמארטפונים חדשה בייצור החברה, להערכתנו מדובר בדור הרביעי לסדרת השוק הנמוך Moto G. בתגובות לציוץ של בלאס, פרסם אחד מן המשתמשים תמונה חיה (ומאוד מגורענת) של מה שעשוי להתברר, בסופו של דבר, כמכשיר כ-Moto G4 Plus.

Moto G 2016 כפי שדלף לרשת
Moto G 2016 כפי שדלף לרשת

בדומה לפרסומו של מדליף המובייל, גם בתמונה ששיתף המשתמש נראה כי חיישן טביעות האצבע המרובע ממוקם בחלקו הקדמי של המכשיר וישמש בתפקיד כפול גם ככפתור הבית. יש להדגיש כי דברים אלו מגיעים בהתאם לדברי סמנכ”ל החברה, שהבטיח כי כל מכשירי סדרת ה-Moto יגיעו ב-2016 עם קורא טביעות אצבע.

בעוד התמונה מעלה מטושטשת למדי ולא מקנה ביטחון מלא כי מדובר בדבר האמיתי, שתי תמונות נוספות מציגות את המכשיר ואת קורא טביעות האצבע הביומטרי המשולב בכפתור הבית בצורה ברורה יותר.

נכון לרגעים אלו לא ברור מה יהיה מועד ההכרזה המדוייק של המכשיר, אך להערכתנו יתרחש הדבר במהלך חודשי הקיץ הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים