בכיר ב-Rockstar חושף: GTA V הכניס עד כה מעל 3 מיליארד דולר

כסף מתוך “GTA”

המשחק Grand Theft Auto V, המוכר יותר תחת הקיצור GTA V, הוא המשחק החמישי בסדרת משחקי העולם-הפתוח המצליחה של Rockstar, והוא גם אחד מהמשחקים המצליחים ביותר בכל הזמנים. כעת מתברר בדיוק עד כמה: המשחק גרף למעלה משלושה מיליארד דולרים עד כה, והוא רחוק עדיין מקו הסיום.

לשם השוואה, GTA 3 הכניס כ-25 מיליון דולר, ו-GTA IV שקדם למשחק הנוכחי בסדרה, הכניס כמיליארד דולר. בעוד שאלו סכומים מרשימים, GTA V התעלה עליהם באופן משמעותי, והוא ממשיך להכניס כסף דרך חבילות תוכן ו-DLC שמפותחות ומשוחררות ללא הפסקה.

עלות הפיתוח של GTA V הייתה מעל 265 מיליון דולר, נתון המזכה אותו בתואר המשחק השני היקר ביותר לפיתוח אי פעם (אחרי Modern Warfare 2, לסקרנים). הוא הוכיח את עצמו כהשקעה משתלמת. מעבר לכך שהמשחק הושק שלוש פעמים (לקונסולות הדור הקודם, הדור הנוכחי ולמחשב האישי), הוא עמד בראש מצעדי המכירות כל פעם.

ל-Rockstar ישנו מוניטין של חברה שמפתחת משחקי עולם-פתוח עצומי מימדים ואיכותיים במיוחד, ו-GTA V הוא משחק שעל פי רוב עמד בציפיות של המעריצים ואף התעלה עליהן. כעת משההתרגשות סביב המשחק חולפת לאיטה, אנו מתחילים לשמוע שמועות על GTA VI ועל Red Dead Redemption חדש. שמועות אלו לא מפריעות ל-GTA V להמשיך למכור ולהכניס ל-Rockstar ול-Take-Two המפיצה אותו עוד כסף.

המידע נחשף בנסיבות לא משמחות לחלוטין, שכן הוא חלק מהתביעה של לזלי בנזיס (Lezlie Benzies), מפיק בכיר לשעבר ב-Rockstar, נגד Take-Two. המידע הוגש לבית המשפט כחלק ממסמך שמטרתו להדגיש את תרומתו לחברות המדוברות, שלדבריו ניסו לדחוק אותו מחוץ ל-Rockstar ללא תשלום פיצויים בעקבות שנת השבתון שהוא יצא אליה ב-2014.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים