צפו: טריילר חדש לסרט “וורקראפט”

ווקראפט, פוסטר (באדיבות גלובוס מקס)

טריילר חדש לסרט “וורקראפט” (Warcraft), המבוסס על סדרת משחקי המחשב המצליחים של חברת בליזארד (Blizzard) נחשף אמש (ג’). הטריילר החדש מתמקד הרבה יותר בעלילה של הסרט, בניגוד לטריילרים הקודמים שהראו בעיקר את הדמויות בסצנות אקשן.

כפי שניתן לצפות מסרט שמבוסס ברובו על המשחק הראשון בסדרה, לממלכת בני האדם השלווה בעולם ששמו אזרות’ (Azeroth) פולשים בהמוניהם אורקים, יצורים ירוקים וגדולים, תאווי-מלחמה, שמגיעים לאזרות’ מעולם אחר. בני האדם (בסיוע של גזעים נוספים, כגון גמדים ואלפים) נלחמים באורקים מלחמת חורמה, אך נראה שלא כל האורקים רוצים לכבוש את אזרות’.

הנסיך האנושי אנדואין לות’אר (Anduin Lothar), אותו מגלם טרביס פימל (Travis Fimmel) מ”ויקינגים” חובר אל דורוטאן (Durotan), מנהיג אחד השבטים של האורקים, המגולם על-ידי טובי קבל (Toby Kebbell). שניהם מעוניינים לעצור את ההשמדה ההדדית של העמים שלהם, ולהבין מי עומד מאחורי המלחמה הפתאומית שפרצה בין העולמות. לצדם נלחמת גם האורקית גרונה (Garona), אות מגלמת פולה פאטון (Paula Patton). ניתן לראות שבינה לבין הנסיך אנדואין מתפתח קשר מיוחד.

הטריילר לא חוסך מאתנו גם מראות של מלחמה, ורואים לא מעט פעילות של מכשפים, אשר משחקים תפקיד גדול בכל המתרחש מאחורי הקלעים של המלחמה.

בעוד שניתן לראות בטריילר את גול’דאן (Gul’Dan) לכמה רגעים, האורק המכשף הגדול, לא ראינו עדיין את הקוסם מדיב (Medivh), אך ידוע כבר שבן פוסטר (Ben Foster) משר הטבעות ישחק אותו. למדיב יש תפקיד מרכזי בעלילה הקוסמית של המשחקים, אך סביר להניח שבקרבות בין בני האדם לאורקים נראה פחות ממנו.

“וורקראפט” צפוי להגיע לקולנוע ב-10 ביוני הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים