הכירו את Ulefone Future – סמארטפון עשוי מגנזיום עם מסך נטול שוליים מרשים במיוחד

Ulefone Future

בשוק הסמארטפונים העולמי ישנן יצרניות שונות רבות, על מרביתן אנו כלל לא שומעים ביום-יום. אך מפעם לפעם, מצליחות אותן יצרניות אנונימיות לפתח ולייצר סמארטפון שמצליח למשוך את תשומת ליבנו. הפעם מדובר ביצרנית הסינית Ulefone, שחושפת את סמארטפון ה-Ulefone Future.

ה-Ulefone Future אמנם לא מציע מפרט פורץ דרך, אך מגיע עם מספר אלמנטים מרשימים למדי: ראשית, עשוי המכשיר מסגסוגת ייחודית המשלבת מגנזיום ואלומיניום יחדיו לכדי יציקה אחת בעלת מראה אלגנטי ויוקרתי במיוחד. שנית, וחשוב לא פחות, מציע המכשיר מסך נטול שוליים באופן מוחלט מימין ומשמאל, בעוד שוליים קטנים למדי ימצאו בחלקו העליון והתחתון.

Ulefone Future 6

בצידו הימני של המכשיר המכשיר נמצא חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, שמוטמע ישירות במסגרת המכשיר ולמרבה ההפתעה אינו משמש ככפתור בית/נעילה. מעל לחיישן נמצא את כפתורי ויסות הווליום וכן את כפתור הכיבוי/נעילה הסטנדרטי.

מפרטו הטכני של המכשיר משלב מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, אשר לטענת החברה יספק למשתמשים את נוחות האחיזה של מסך 5 אינץ’, זאת בעקבות השוליים המצומצמים.

Ulefone Future 4

כמו כן, נמצא במכשיר מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, מערכת על שבב מסוג Helio P10 עם 8 ליבות עיבוד בתדר מירבי של 1.95GHz, מאיץ גרפי (GPU) מסוג Mali-T860 וסוללת 3,000mAh. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי הסמארטפון היא אנדרואיד 6.0 מרשמלו בוריאציה נקייה למדי.

מערך הצילום של ה-Ulefone Future מגיע עם חיישן 16 מגה-פיקסל ראשי מסוג S5K3P3 בתוצרת סמסונג, לצד מצלמת סלפי בעלת רזולוציה של 5 מגה פיקסל. מימדי המכשיר עומדים על 151.5 מ”מ אורך, 73.5 מ”מ רוחב ועובי של 8.6 מ”מ.

Ulefone Future 7


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים