Shadow Warrior 2 יגרום לכם להרגיש כמו סופר-נינג’ה מסדרת אנימה

במהלך PAX East, אחד מהאירועים השנתיים של Penny Arcade בהם מוצגים משחקים בשלבי פיתוח שונים, הוצג בין השאר Shadow Warrior 2: משחק ההמשך ל-Shadow Warrior מ-2013, שהוא עצמו היה ריבוט למשחק המקורי מ-1997.

Shadow Warrior הם סדרה של משחקי יריות מגוף ראשון שמנסים להציג רעיונות מרעננים לז’אנר עוד מהכותר המקורי מ-1997. המשחק החדש מנסה לקחת זאת רחוק יותר מאי פעם.

בעוד שהמשחק המקורי פותח על ידי 3D Realms, שפיתחה גם את משחקי Duke Nukem המקוריים, את החידוש והמשכו מפתחת Flying Wild Hog, חברה פולנית קטנה עם המון תשוקה למקצוע. לדברי פאוול קובלבסקי (Pawel Kowalewski), אחד ממפתחי המשחק, הכותר החדש מפותח עם הרבה תשומת לב לתגובות הגיימרים.

Shadow Warrior 2 צפוי להיות משחק יריות מגוף ראשון לכל דבר, אך עם אלמנטים חזקים של משחקים מבוססי שלל: ציוד שנמצא במהלך השלבים של המשחק, כדוגמת משחקי דיאבלו ו-Borderlands. את הציוד ניתן יהיה למכור, לקנות ולשדרג בצורות שונות, מה שיאפשר לשחקנים לפתח סגנונות משחק ולחימה שמתאימים להם.

הלהבים חוזרים, במערכת לחימה מורכבת וחופשיה יותר
הלהבים חוזרים, במערכת לחימה מורכבת וחופשיה יותר

אחת הביקורות המשמעותיות שהמפתחים קיבלו על המשחק הקודם היא שהלוחמה בחרב הייתה כה מהנה, ששחקנים רבים ויתרו על הנשקים החמים. במשחק החדש, אומר קובלבסקי, הלוחמה בנשקי פנים-אל-פנים תהייה מהנה ומפותחת אף יותר. בד-בבד מערכת השלל והשדרוגים תאפשר לשחקנים לפתח רובים הרבה יותר משוכללים ומעניינים מאלו שהופיעו במשחק הקודם, כך שכבר לא סביר ששחקנים יוותרו עליהם.

דבר נוסף שהמפתחים ב-Flying Wild Hog ינסו לעשות הינו להוריד לחלוטין מהמשחק אלמנטים של “התעייפות” ונזק מנפילה. כעת, קובלבסקי אומר, השחקנים ירגישו כמו נינג’ות על-אנושיות מאנימה, עם היכולת לרוץ, לקפוץ, ליפול ולהתרסק ללא הגבלה וללא השלכות, מה שיאפשר משחק הרבה יותר דינמי, מהיר, ואלים בצורה כיפית וקלילה.

המרחבים במשחק יהיו הרבה יותר פתוחים, עם יכולת לנוע במרחב בחופשיות רבה ואפילו לטפס על קירות ובניינים, עם מגבלות מעטות מאד לניידות של השחקנים. המשחק עדיין יהיה משחק לשחקן-יחיד, מונע על ידי עלילה קבועה מראש, אך בעוד שהמשימות עצמן יהיו מוגדרות מראש, השלבים יהיו רנדומליים, כך שאפשר יהיה לחזור למשחק שוב ושוב, ואפילו לנסות שוב משימות שכבר שיחקנו, ולחוות משחק שונה לגמרי בכל פעם.

אין עדיין תאריך יציאה ספציפי ל-Shadow Warrior 2, אך הוא צפוי לצאת בסתיו 2016, עוד השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים