שינוי בזמנים: HTC תחשוף את השעון החכם הראשון בייצורה בתחילת חודש יוני הקרוב

במהלך השבוע שיחל ב-5 ליוני 2016 יוכלו אוהדי יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC לשים את ידיהם על השעון החכם הראשון איי פעם בייצור החברה, כך מוסר מדליף המובייל אוון בלאס בציוץ חדש שעולה לחשבון הטוויטר הרשמי שלו.

לדברי המדליף, ייתכן כי כבר בתחילת החודש הבא יוכלו מעריצי החברה לרכוש את שעונה החכם, כאשר לא ברור האם הוא יוכרז במהלך אותו שבוע או שמא יחשף מוקדם יותר. חרף הבשורה המשמחת, יש להדגיש כי את הדברים הללו משתף בלאס לאחר ששניים מדיווחיו האחרונים בנושא התבררו כשגויים, זאת ככל הנראה נוכח דחיה יזומה של המהלך ע”י היצרנית.


במהלך השנים האחרונות מתגברת מגמת ההתעצמות של שוק המחשוב הלביש בכלל ושוק השעונים החכמים בפרט, כשבאחרון החליטו לקחת חלק רבות מיצרניות הסמארטפונים המובילות, בהן: סמסונג, וואווי, מוטורולה, LG ואף אפל. עם זאת, בניגוד לנמסר במגוון דיווחים ושמועות רבים שסובבים ברשת מזה כשנתיים, טרם ביצעה HTC את כניסתה הראשונית לשוק השעונים החכמים מסיבה שאינה ברורה.

נכון לרגעים אלו, לא ידועים פרטים נוספים אודות שעון החברה, אך אלו עשויים להחשף בקרוב מאוד. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים