דיווח: סמסונג תכריז בקרוב על מכשיר השוק הנמוך Galaxy J2 2016

סמסונג (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

סמסונג לא עוצרת לרגע, ובעודנו ממתינים בקוצר רוח לחשיפתה של סדרת מכשירי שוק הביניים Galaxy C הצפויה להתרחש במהלך השבועות הקרובים, מתאגדים אט-אט ברשת פרטים חדשים אודות סמארטפון נוסף עליו עובדת היצרנית הדרום קוריאנית, הוא ה-Samsung Galaxy J2 2016.

המכשיר, שיגיע כדגם ביניים הממוקם בין ה-Galaxy J3 2016 ל-Galaxy J1 2016, הועבר בחודשים האחרונים להודו לצורך מחקר ופיתוח (R&D), וכעת, כראוי לסמארטפון הצפוי לעשות דרכו גם לארה”ב, חולף בכותליה של רשות משרד התקשורת האמריקאי FCC. שם לא מותיר ה-Galaxy J2 2016 (שם קוד: SM-J210F) פרטים רבים (מלבד עצם קיומה של סוללת 1,500mAh), אך על כך מפצים מבחני ביצועים שונים שהואילו בטובם לחשוף את מפרטו הטכני.

על פי אלו, יגיע המכשיר עם מסך בגודל 4.7 אינץ’ וברזולוציית HD 720p, מערכת על שבב מדגם Spreadtrum SC8830 הכוללת מעבד מרובע ליבות בתדר מירבי של 1.5GHz ומאיץ גרפי מסוג Mali-400, זיכרון RAM בנפח של 2 גיגה-בייט, רכיב אחסון על סך 16 גיגה-בייט, אותם כמובן יוכל המשתמש להרחיב באמצעות כרטיס MicroSD וסוללה בקיבולת של 1,500mAh.

מערך הצילום של הסמארטפון ישלב חיישן צילום ראשי ברזולוציית 8 מגה פיקסל וכן מצלמת סלפי ברזולוציה מעט יותר נמוכה העומדת על 5 מגה פיקסל. מערכת הפעלה שתרוץ על המכשיר היא לא אחרת מאשר אנדרואיד 6.0.1 מרשמלו, כאשר על גביה מוטמע ממשק סמסונג העצמאי TouchWiz. מועד הכרזת המכשיר אינו ברור, אך נראה כי זו צפויה להתרחש בקרוב מאוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים