אסוס משחררת טיזר ראשון לסדרת Zenfone 3 וחושפת עיצוב חדש לחלוטין

סדרת ASUS ZenFone 3 סדרת ASUS ZenFone 3

כמעט עשרה ימים לאחר שהודיעה אסוס (ASUS) באופן רשמי כי תקיים אירוע הכרזה תחת הכותרת Zenvolutionביום שני, ה-30 במאי, חושפת ענקית המחשוב והטכנולוגיה הטיוואנית את טיזר הוידאו הראשון לקראת האירוע. באמצעותו מאשרת החברה באופן רשמי כי במהלך אירוע זה תחשף לראשונה סדרת הסמארטפון ZenFone 3 שתכלול לא פחות משלושה מכשירים חדשים.

עוד עולה מתוך קטע הוידאו הקצרצר, שהועלה לערוץ היוטיוב הרשמי של החברה, כי שלושת הסמארטפונים החדשים לסדרה יביאו עימם שינויי עיצוב משמעותיים במיוחד. חרף העובדה שהמכשירים החדשים מוצגים אך ורק לשבריר שניה בסופו של הסרטון המצורף מטה (0:26 שניות), ניתן לראות כי מסגרתם תהא עשויה מתכת, בעוד גבם יגיע בציפוי זכוכית יוקרתי, בדיוק כפי שהעריכו דיווחים קודמים.

נוסף על כך, ניתן לראות כי שניים מן המכשירים יגיעו בגודל זהה, ככל הנראה 5.5 אינץ’, בעוד המכשיר השלישי, שסביר כי יקבל את השם ZenFone 3 Deluxe, יהיה גדול יותר משמעותית, ומסכו צפוי להמדד ב-5.9 אינץ’. עוד יש לציין כי מערך הצילום שבחלקם האחורי של המכשירים שונה גם הוא בין השלושה.

ב-ZenFone 3 Deluxe נמצא את המצלמה, פלאש ה-LED ופוקוס הלייזר האוטומטי בחלקו השמאלי העליון, בעוד בשאר הדגמים ימצא המערך במרכז גבו של המכשיר, כאשר עדשת המצלמה תהיה גדולה יותר באופן משמעותי. עוד ניתן לראות בגב כי ישנו מעיין כפתור, שעשוי לשמש בסופו של דבר  כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע או ככפתורי ויסות הוליום כפי שביצעה בשנה שעברה. עם זאת, מעט קשה להבין מה בדיוק מהותו של הכפתור, כך שיש להתייחס לדברים בזהירות הנדרשת.

אז מה אתם חושבים על סדרת המכשירים שצפויה אסוס לחשוף? שתפו אותנו!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים