טריילר ראשון לסדרה Legacy: ההמשך של “24”

רשת פוקס שחררה טריילר ראשון ל-Legacy, סדרת ספין-אוף של “24”, שהייתה שנים רבות סדרת הדגל שלה. הסדרה החדשה תתרחש באותו עולם, ואף שלא יופיעו בה דמויות מהסדרה הישנה, חלקן יוזכרו או ירמזו. לסדרת הספין-אוף יהיו שני גיבורים מרכזיים: הראשונה היא רבקה אינגרם (Rebecca Ingram), אותה תשחק מירנדה אוטו (Miranda Otto) מ”הומלנד” ו”שר הטבעות”. רבקה היא הראש לשעבר של ה-CTU בלוס אנג’לס, ארגון אנטי-טרוריסטי בדיוני הפועל למניעת פעולות טרור על אדמת ארצות הברית. היא נשואה לסנטור שרץ לנשיאות, ומוצאת עצמה מעורבת בפעילות מבצעית שהיא כבר לא אמורה להשתתף בה.

הגיבור השני הוא אריק קרטר (Eric Carter), אותו משחק קורי הוקינס (Corey Hawkins), ששיחק ב”המתים המהלכים”, כמו גם בתפקיד דר. דרה בסרט הביוגרפי Straight Outta Compton. אריק הוא ריינג’ר לשעבר בצבא ארצות הברית, שחוזר הביתה ממבצע ומביא איתו איום טרוריסטי רציני. הוא חייב לפעול עם רבקה נגד השעון כדי להציל את עצמו, משפחתו ואת עתיד ארצות הברית.

הסדרה החדשה תתרחש ברובה בזמן אמת, בדומה לסדרה המקורית, ותציג אקשן מהיר ומורט עצבים בו כל דקה ואף שנייה הרת גורל. בניגוד לסדרה הישנה, בה היו עשרים וארבעה פרקים בכל עונה, בעונה הראשונה של 24: Legacy צפויים להיות רק 12 פרקים, והיא תסגור פערים בעזרת קפיצות זמן, כדי להשלים את הסיפור ליממה שלמה.

פרק הפיילוט של הסדרה יעלה לשידור ב-5 לפברואר 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים