הוכרז: Lenovo Moto G4 Play – עם מסך 5 אינץ’, Snapdragon 410 ו-2GB RAM

Lenovo Moto G4 Play

השבוע חשפה לנובו את צמד מכשירי שוק הביניים החדשים Moto G4 ו-Moto G4 Plus, אותם הציגה במהלך אירוע הכרזה שקיימה בניו-דלהי, הודו. עם זאת, נראה כי זו החליטה שלא לשתף אותנו בדבר מכשיר נוסף המצטרף גם הוא לסדרה ופונה לשוק המשתמשים הנמוך, הוא ה-Lenovo Moto G4 Play.

עיצובו של המכשיר החדש והשלישי במספרו בסדרה זהה לחלוטין ל-Moto G4 הסטנדרטי, בעודו עם מבנה פלסטיק וכמובן ללא  החיישן הביומטרי לזיהוי טביעת האצבע שנמצא ב-G4 Plus. בכל הנוגע למפרטו הטכני, מציע ה-Moto G4 Play מסך בגודל 5.0 אינץ’ וברזולוציית 720p HD ומעבד מרובע ליבות בתדר מירבי של 1.2GHz המשולב על גבי מערכת על שבב מסוג Snapdragon 410 יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 306.

Lenovo Motorola Moto G4 Play 4

מערך הצילום במכשיר ישלב חיישן ראשי ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ופלאש LED ייעודי, כאשר החיישן המשני יגיע ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם “פלאש” המבצע שימוש במסך לצורך הארת התמונה. עוד יציע ה-G4 Play סוללה בקיבולת 2,800mAh, רכיב אחסון על סך 16 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD, וכן זיכרון RAM בנפח 2GB. מימדיו יעמדו על 144.4 מ”מ אורך, 72 מ”מ רוחב ועד 9.9 מ”מ עובי בנקודה העבה ביותר של המכשיר.

מחירו של ה-Moto G4 Play טרם נחשף, והחברה מוסרת כי הוא יהפוך זמין לרכישה במהלך חודשי הקיץ הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים