Electronic Arts רומזת: BioWare עובדת על משחק פעולה חדש

Electronics Arts

חברת BioWare היא אחת מהחברות המובילות בעולם לפיתוח משחקי תפקידים, עם משחקים אהובים ומרשימים כמו Baldur’s Gate, Knights of the Old Republic ו-Mass Effect תחת שמה. במהלך מצגת למשקיעים, הציגה EA (אשר BioWare נמצאת בבעלותה) שחברת משחקי התפקידים הותיקה הולכת לקדם את EA דווקא בתחום משחקי הפעולה.

ייתכן שמדובר במשחק בסדרת Mass Effect. מאז הכותר הראשון, היוו משחקי Mass Effect מין בן-כלאיים בין משחק תפקידים לפעולה. יתכן שב-EA התכוונו ל-Andromeda, המשחק הבא בעולם של Mass Effect. בינתיים נחשפו פרטים מעטים מאד אודות Andromeda, ועל כן ניאלץ להמתין בסבלנות.

חוץ מ-Andromeda, ישנו חשוד נוסף. בכנס GDC שהתקיים בחודש מרץ, הופיע אליסטר מקנאלי (Alistair McNally), אחד מהבכירים ב-BioWare, לבוש בחולצה עם לוגו של משחק שאף אחד לא הכיר ולא זיהה. מבקרי הכנס לא שמו לב לחולצתו, ואף לא הזדמן לו להצטלם איתה. אליסטר הכריז בימים שלאחר הכנס שזה היה לוגו של משחק חדש לחלוטין שבפיתוח, ושנאלץ להמתין להכרזה רשמית כדי לשמוע עוד פרטים עליו, או אפילו לגלות את שמו. יתכן מאד שזהו משחק הפעולה המדובר.

EA הגדירה חברה נוספת המפתחת משחקי “פעולה”, והיא Motive Studios, שבראשה עומד ג’ייד ריימונד (Jade Raymond). ריימונד הוא אחד מהיוצרים לשעבר של משחקי Assassin’s Creed של Ubisoft. חברת Motive מפקחת על Visceral, שמפתחת משחק פעולה בעולם של “מלחמת הכוכבים”, ועובדת גם על משחק חדש משלה שלא נחשף עדיין.

נראה של-EA יש מספר דברים מעניינים לספר לנו בתערוכת E3 הקרובה, שתתקיים בלוס אנג’לס בין ה-14 ל-16 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים