הודלף: Galaxy S7 Active יוכרז ב-10 ליוני ויגיע עם סוללת 4,000mAh

Galaxy S7 Active

קצת יותר משבועיים מפרידים בינינו לבין הכרזתו הצפויה של סמארטפון הדגל המוקשח Galaxy S7 Active בייצור סמסונג, שתתרחש ב-10 ביוני, יום שישי, כך מוסר מדליף המובייל הוותיק ואולי אחד מן הפעילים ביותר כיום, אוון בלאס, דרך מאמר חדש המתפרסם באתר Venture Beat. לדבריו, המכשיר יוכרז באופן בלעדי עבור מפעילת הסלולר האמריקאית AT&T, בדיוק כפי שהיה עם קודמו, S6 Active.

במאמרו מוסר בלאס לא רק את מועד ההכרזה של המכשיר, אלא גם את מפרטו המלא. על פי זה, יגיע ה-Galaxy S7 Active עם צג Super AMOLED בגודל 5.1 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, רכיב אחסון בסך 32 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD ייעודי, זיכרון 4GB RAM, חיישן צילום קדמי ברזולוציית 5 מגה פיקסל ומצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם תמיכה בטכנולוגיית Dual Pixel שחשפה סמסונג השנה.

Galaxy S7 Active בצבע שחור
Galaxy S7 Active בצבע שחור

מימדי המכשיר, כצפוי, אינם סטנדרטיים בשוק הסמארטפונים של היום וה-Galaxy S7 Active יגיע במשקל של 185 גרם ובעובי העומד על 9.9 מ”מ. אלו, כמובן, מגיעים עם תוספת מבורכת המתבטאת בסוללה בקיבולת גבוהה יותר, שנמדדת כעת ב-4,000mAh, בניגוד ל-3,000mAh ב-Galaxy S7 הסטנדרטי.

מלבד זאת וכפי שניתן לראות בתמונות, מוותרת סמסונג על עיצוב הפרימיום שמאפיין את מכשירי הדגל שלה בשנתיים האחרונות, זאת לשם הפיכת המכשיר לעמיד במיוחד. כך, נמצא סביבו מסגרת עשויה שילוב של פוליקרבונט וגומי וכן גב פלסטיק מוקשח, העמידים כולם בפני פגיעות קשות במיוחד. בשלב הנוכחי לא צפוי שהמכשיר יצא מחוץ לגבולות מפעילת הסלולר AT&T, אך נאלץ להמתין להכרזתו על מנת לאשר זאת באופן סופי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים