שון מוריי: No Man’s Sky “זקוק לליטוש נוסף”; נדחה לחודש אוגוסט

no mans sky ייקום שלם ממתין לכם. צילום: Hello Games

הגעתו של משחק החלל והחקר No Man’s Sky נדחתה בלמעלה מחודש, כך לפי פרסום רשמי של יוצר המשחק – שון מוריי (Sean Murray). המשחק שהיה אמור לצאת ב-21 לחודש הבא (יוני) יגיע ב-9 לאוגוסט לצפון אמריקה, ב-10 באוגוסט לאירופה, וב-12 באוגוסט לחנויות בבריטניה.

לפי הכרזתו של מוריי, שפורסמה בבלוג הרשמי של PlayStation, אנו נמצאים ביישורת האחרונה לפני ההשקה, והמשחק נראה טוב. “המשחק באמת התגבש בצורה טובה, וזו הקלה אדירה. כשאנו יושבים לשחק בו כעת, וכשאני רואה נסיינים משחקים בו מדי יום, אני יכול סוף סוף להתחיל להתרגש: זה באמת קורה“, כתב מוריי בהצהרתו.

עם זאת, המשחק השאפתני זקוק לליטוש נוסף טרם השחרור. “בעת שאנו מתקרבים לדדליין הסופי, אנו מבינים שחלק מרגעי המפתח במשחק זקוקים לליטוש נוסף כדי להביא אותם לסטנדרטים שהצבנו לעצמנו. נאלצתי לבצע את ההחלטה הקשה לדחות את השקת המשחק בכמה שבועות, כדי שנוכל לספק משהו באמת מיוחד“, סיפר מוריי.

כבר ראינו דוגמאות בלתי-נתפסות אודות גודלו של הייקום במשחק, אך לפי מוריי, הייקום של No Man’s Sky הוא אדיר מימדים אף מעבר למה שאנו מדמיינים. בנוסף, צוות הפיתוח קטן יותר ממה שאנו מצפים ממשחק כזה, ונתון ללחץ משמעותי של ציפיות גבוהות. למרות כל זאת, נראה כי הפיתוח מתקדם כהלכה: “זהו הצוות הכי שקדן ומוכשר שעבדתי איתו אי פעם, ואני כל כך גאה במה שאנחנו עושים”, כותב מוריי. “עם זאת, יש לנו רק הזדמנות אחת ליצור את המשחק, ואסור לנו לפשל“.

No Man’s Sky ינחת באוגוסט על מכשירי ה-PlayStation 4 והמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים