MediaTek מכריזה על Pump Express 3.0: טעינה מהירה לפי הספר

יצרנית המערכות-על-שבב MediaTek הכריזה על Pump Express 3.0, תקן טעינה מהירה התואם באופן מלא את סטנדרט ה-USB על מנת להבטיח תאימות מלאה. התקן החדש מסוגל להעביר זרם עצום של עד חמישה אמפר במתח של שלושה עד שישה וולט (מתח נמוך וזרם גבוה בדומה לטכנולוגיית Super VOOC).

באמצעות הזרם הכביר, ניתן להטעין את הסוללה מ-0 ל-70 אחוזים תוך 20 דקות בלבד. הטכנולוגיה החדשה מציעה יעילות גבוהה במיוחד של 95 אחוז, זאת באמצעות שבב מיוחד המנתב את הזרם הישר אל הסוללה ובכך מונע פליטת חום מוגברת.

הטכנולוגיה החדשה מציעה למעלה מ-20 מנגנוני אבטחה הכוללים, בין היתר, הגנה מחום וממתח גבוה. החידוש האמיתי בטכנולוגיית הטעינה הוא תאימות מלאה לתקן Power Delivery של סטנדרט ה-USB. בעוד שטכנולוגיות טעינה אחרות משנות את המתח של חוט ה-Vbus בתוך מחבר ה-USB בצורה שאינה תואמת את התקן, הטכנולוגיה החדשה של MediaTek מיישמת את תקן Power Delivery ובכך ממלאת את דרישות חיבור ה-USB Type-C ללא חשש מבעיות תאימות עתידיות.

הטכנלוגיה החדשה תשולב ראשית בסדרת Helio P20 אשר תושק לפני סוף השנה הנוכחית, ותגיע למערכות-על-שבב נוספות בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים