אפליקציית iGO זוכה לעדכון משמעותי ומוצעת להורדה בחינם לזמן מוגבל

iGo NextGen

חברת NNG מודיעה על עדכון משמעותי לאפליקציית iGO הותיקה וחושפת שני שיתופי פעולה חדשים שחתמה עם יצרניות רכב. הגרסה החדשה, iGO NextGen, עתידה לעלות 99 שקלים והיא תהיה זמינה הן בחנות האפליקציות של אנדרואיד והן בחנות האפליקציות של אפל. לרגל ההשקה האפליקציה תוצע להורדה בחינם החל מ-29.6 בחצות ועד לתאריך ה-2.7 בחצות.

מה כוללת הגרסה החדשה?

NNG מדגישה כי האפליקציה קיבלה מתיחת פנים משמעותית וכעת מציגה ממשק נעים ונוח יותר. כמו כן, הושם דגש רב על התאמה לכל המסכים והרזולוציות הקיימות ועל פי החברה האפליקציה צפויה לעבוד ולהתאים את התצוגה שלה לכל מסך באשר הוא. תוספת נחמדה אחרת היא האפשרות לבצע ניווט קולי בעברית ובכך למצוא יעדים ללא הצורך בלהקליד את הכתובת הרצויה. מעבר לכך, ניתן לקבל תחזית מזג אוויר רלוונטית ליעד הנסיעה, מידע אודות עסקים בקרבת הדרך, דיווחים בזמן אמת על פקקי תנועה ועוד.

גולת הכותרת של iGO היא הניווט במצב לא מקוון. בחברה מתגאים כי ניתן לנווט ממטולה ועד אילת ללא חבילת גלישה או חיבור לאינטרנט. כמובן שחלק מהפיצ’רים שהצגנו בפסקה הקודמת לא יעבדו, אך עם זאת תוכלו להגיע ליעד בסופו של יום. מלבד מערכת הכבישים הרגילה, האפליקציה מגיעה עם מפות שטח הכוללות סימון שבילי ישראל של החברה להגנת הטבע.

מלבד השדרוגים הקיימים בגרסה הנוכחית, חברת NNG מדווחת על שתי עסקאות חדשות שנחתמו עם שתי יצרניות רכב מובילות לאחר תערוכת הרכב “טלמטיקס דטרויט”. העסקאות הן לאספקת תוכנות IGO לרכב בתקופה כוללת של 5 שנים, היקף העסקאות הכולל הינו כ-200 מיליון דולר. כפי שניתן להבין, iGO פונה במקביל גם לשוק יצרניות הרכב במטרה להטמיע את המערכות שלהם במערכות המדיה הקיימות ברכבים. החברה אף ציינה כי 20 אחוז מסך כלל המכוניות הנמכרות מידי שנה בישראל מגיעות באופן מובנה עם המערכת של iGO.

דודי וירניק, נשיא NNG, מפתחת תוכנת הניווט iGO:

התוכנה החדשה iGO NextGen הושקה לאחרונה ברחבי העולם וזכתה להצלחה מסחררת. אנו משיקים היום את הגרסה בישראל לאחר שהותאמה ופותחה באופן ייחודי לשוק הישראלי ולתרבות הנהיגה בארץ. לקראת ההשקה החלטנו לפתוח את האפשרות להוריד את התוכנה חינם לזמן מוגבל, זאת לאור הרבה שאלות וציפייה מצד קהל המשתמשים בישראל לגבי מועד השקת הגרסה העדכנית. מניסיון העבר, ישנה הענות מאוד גבוהה של משתמשים בזמן המבצע ועל כן אני מציע לכלל הלקוחות להקדים ולהיכנס לחנות האפליקציות בתקופת המבצע החינמי.

להורדת iGO לאנדרואיד – לחצו כאן.

להורדת iGO לאיפון – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים