אכזבה: הקרדיטים של Mighty No. 9 ארוכים יותר מהמשחק עצמו

קרדיטים בסוף המשחק Mighty No. 9 קרדיטים בסוף המשחק Mighty No. 9

המשחק Mighty No. 9 נועד היה להיות ההמשך הרוחני של Mega-Man: סדרת משחקי פלטפורמה מאתגרים ומהנים, שהחלה את דרכה עוד בשנות ה-80 וזכתה להכרה בינלאומית. Mighty No. 9 גייס תקציב במימון המונים, ובעוד שהמשחק נוצר על ידי המפיק של הסדרה המקורית, קייג’י אינפיון (Keiji Inafune), מדובר באכזבה גורפת.

מבקרים מלינים על שלל בעיות. למשחק גרפיקה לא מוצלחת אשר פוגמת במשחקיות, שכן קשה לפעמים לראות את קצותיהם של אלמנטים מסויימים היכולים לפגוע בשחקן. למשל, להבות על הרצפה שאינן תמיד מוגדרות היטב, או יריות של יריבים מסויימים שאינן ברורות מספיק.

תלונה נוספת שעולה בביקורות רבות נוגעת לעיצוב השלבים. השלבים השונים מתסכלים, ולא עולים בקנה אחד עם סדרת Mega-Man האגדית. האתגרים ב-Mighty No. 9 מרגישים זולים ולא הגיוניים. במקום לתת לשחקן את התחושה כי עליו להשתפר כדי להצליח, המשחק נותן את התחושה כי המלכודות בדרך פשוט אינן הוגנות, וכי הפסילות נובעות בגלל עיצוב שלבים עצלני במקום אתגר הוגן.

ואם זה לא מספיק, המשחק קצר מאוד. באופן משעשע, הקרדיטים המופיעים בסוף המשחק ארוכים יותר מהמשחק עצמו. הקרדיט כולל אזכור של כל אחד מאלו שגיבו את המשחק בקמפיין מימון ההמונים, ובכך מונה למעלה מ-70,000 איש במשך כמעט ארבע שעות. את המשחק עצמו, מסתבר, אפשר להשלים בפרק זמן קצר יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים