ניופאן משיקה את סדרת מוצרי האודיו החדשה של BOSE בישראל

במסיבת עיתונאים שקיימה אמש (ג’) ניופאן, השיקה החברה את קו מוצרי האודיו החדש של מותג BOSE. הקו החדש כולל מגוון רחב של מוצרים: אזניות, רמקולים אלחוטיים, מקרני קול ועוד. הדובדבן שבקצפת היו כמובן האזניות המתקדמות ביותר של החברה: QuietComfort 35 – ספינת הדגל החדשה של BOSE.

ה-QuietComfort 35 הוא דור ההמשך של אזניות QuietComfort 25 שהיו ידועות ביכולות ביטול הרעשים המתקדמות שלהן. הדגם החדש מציע את אותן היכולות, אך נפרד מהחוטים וכולל מעתה קישוריות בלוטות’ הניתנת להתממשקות מהירה עם המכשיר באמצעות NFC. מעבר לכך, ה-QuietComfort 35 מגיע עם כריות מריפוד דמוי עור המוסיפות בידוד אקוסטי יעיל נגד רעשי הסביבה.

מלבד זאת, האזניות מגיעות עם מיקרופון המאפשר ביצוע שיחות טלפון, גם זה יסייע לשיפור איכות השיחה. מדובר במיקרופון כפול עם מנגנון סינון רעשים שמאפשר ביצוע שיחות טלפון נקיות מרעשים גם בסביבה לא שקטה וברוח חזקה. לאזניות סוללת ליתיום-יון המאפשרת בטעינה מלאה, האזנה רציפה של עד 20 שעות. האזניות תומכות גם בהטענה מהירה; הטענה בת 15 דקות המספיקה ל-2.5 שעות עבודה – זאת על פי BOSE. ניתן להשיג את ה-QuietComfort 35 בצבע שחור וכסוף. כמה יעלה התענוג? 2,400 שקלים.

לדגם זה מצטרפות גם אזניות SoundSport האלחוטיות המשמשות לפעילות ספורטיבית שגם אותן ניתן לצמד באמצעות NFC. ה- SoundSport מגיעות עם סוללה נטענת המספיקה ל-6 שעות פעילות והן תומכות גם בהטענה מהירה – הטענה של 15 דקות מספיקה לשעתיים שימוש. על פי החברה, מה שבאמת מיוחד באזניות הם מתאמי הסיליקון המגיעים עם טכנולוגיית StayHear הבלעדית של BOSE השומרת על תנוחה אופטימלית בתוך האוזן גם בפעילות ספורטיבית נמרצת ביותר. אזניות SoundSport עמידות בפני זיעה ותנאי מזג אוויר קשים. והמחיר? 900 שקלים.

בנוסף, ניופאן חשפה את ה-SoundTouch 10/20/30: מערכת קול המשלבת בלוטות’ ו-Wi-Fi. המערכת בנויה להזרים מוזיקה מכל מקור הנגיש אלחוטית דרך רשת Wi-Fi ובלוטות’ ללא צורך בשום אמצעי נוסף. המחיר ההתחלתי עומד על כ-1,400 שקל.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים