הקוזקים חוזרים: משחק האסטרטגיה Cossacks 3 צפוי לצאת בספטמבר

חדשות טובות לאוהבי משחקי האסטרטגיה בזמן אמת (RTS). לראשונה מאז 2005, משחק חדש בסדרת משחקי Cossacks צפוי לצאת למחשב האישי, והוא יצא כבר בספטמבר הקרוב.

משחקי Cossacks הם משחקי אסטרטגיה בזמן אמת שזכו להערכה רבה מאד בתחילת שנות האלפיים. הם מאופיינים בכמות גדולה מאד של צבאות עם יחידות ומבנים בעלי מראה ייחודי, נאמנות-היסטורית, דיוק רב בייצוג העמים המיוצגים במשחק, ויכולת בניית צבא שכמעט ואינו מוגבל בגודלו. זאת בניגוד למשחקי אסטרטגיה אחרים, בהם מספר היחידות שניתן לייצר קטן בהרבה בדרך כלל.

המשחק מסוגל להציג עשרת אלפים חיילים בשדה הקרב
המשחק מסוגל להציג עשרת אלפים חיילים בשדה הקרב

המשחק הראשון בסדרה יצא ב-2001, והתרחש באירופה במאות ה-17 וה-18. המשחק החדש, Cossacks 3, יהיה במהותו חידוש למשחק הראשון (Remake) – הוא יתרחש באותה תקופה, ויציג 70 יחידות שונות על פני תריסר צבאות ייחודיים. את כל הכוח הצבאי הזה יהיה ניתן לנצל בחמש מערכות שונות לשחקן-יחיד, כמו גם בקרבות מרובי-משתתפים, שיתמכו בקרבות של עד שמונה שחקנים יחדיו. הקרבות במשחק צפויים להיות גדולים במיוחד: מפתחי המשחק מתגאים ביכולתו להציג עשרת-אלפים חיילים על המסך בו זמנית.

זהו הקאמבק הגדול של GSC Game World, החברה האוקראינית המפתחת את המשחק – החברה פיתחה בעבר מספר משחקים עתורי שבחים, ביניהם סדרת Cossacks ומשחקי S.T.A.L.K.E.R. היא נסגרה ב-2011, אך חזרה לחיים בסוף 2014, עם תחילת פיתוח Cossacks החדש. החברה הפיצה צילומי מסך המראים את הגרפיקה התלת-מימדית העדכנית של Cossacks 3, כמו גם מבנים וחיילים מתרבויות שונות.

Cossacks 3 צפוי לצאת למחשב האישי ב-20 לספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים