דיווח: ZTE תחשוף בקרוב את ה-Axon 7 mini עם מסך 5.2 אינץ’ ו-Snapdragon 617

ZTE Axon 7 ZTE Axon 7

מוקדם יותר השנה חשפה ZTE באופן רשמי את סמארטפון הדגל Axon 7, שהביא עימו מפרט מן השורה הראשונה יחד עם מחיר יוצא דופן. כעת, צצים פרטים ראשונים המעידים על כך שהענקית הסינית עשויה להכריזה בקרוב על אחיו הקטן, Axon 7 mini.

את המידע הראשוני אודות המכשיר מספק אתר האינטרנט של רשת הקמעונאות Media Markt, אליו הועלה עמוד מוצר חדש המתאר מכשיר בשם ZTE Axon 7 mini. על פי זה, במקרה שאכן יתבררו הדברים כנכונים, יגיע המכשיר עם מסך Full HD 1080P בגודל 5.2 אינץ’, מערכת על שבב מדגם Snapdragon 617 עם 8 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A53, מהן 4 בתדר 1.5GHz ו-4 נוספות בתדר מקסימלי של 1.2GHz, יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 405.

היצרנית תשלב רכיב אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD ייעודי וכן זיכרון RAM בנפח 3GB. מערך הצילום של ה-Axon 7 mini עשוי לשלב חיישן ראשי ברזולוציית 16 מגה פיקסל ומצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל, כאשר יכולותיהם אינן ידועות כרגע. מערכת ההפעלה שתרוץ עליו תהא אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

המכשיר, שמימדיו יעמדו על 147.5 מ”מ אורך, 71 מ”מ רוחב, 7.8 מ”מ עובי ומשקל של 153 גרם, עשוי לשלב סוללה בקיבולת של 2,750mAh. בכל הנוגע לעיצובו, צפוי המכשיר להגיע עם קווי עיצוב זהים באופן מוחלט לאחיו הגדול, תוך שהוא שומר על מרבית האלמנטים המהותיים שבו וביניהם גם צמד הרמקולים הסטריאופוניים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים