אפל החלה להשיק את שירות אפל מיוזיק בישראל עם שלושה חודשי ניסיון בחינם

שירות הזרמת מוסיקה אפל מיוזיק (צילום: גאדג'טי) אפל מיוזיק (צילום: גאדג’טי)

שירות הזרמת המוסיקה מבית אפל, Apple Music, החל לעשות דרכו הבוקר למשתמשים בישראל, זאת מעל לשנה לאחר שהושק לראשונה על ידי החברה. אפל מיוזיק מביא עימו ספריה של מעל ל-40 מיליון שירים וניתן למצוא דרכו גם מגוון אמנים ישראליים.

כפי שעשתה אפל בשווקים אחרים בעולם, כך גם בישראל ניתן יהיה לקבל את השירות לשלושה חודשים ללא תשלום, ולאחר מכן עבור 19.90 שקלים לחודש עבור משתמש בודד או 29.90 שקלים עבור מנוי משפחתי המאפשר לעד 6 חברי משפחה לחלוק במנוי ולהנות ממנו יחד. יש לציין לטובה כי המחירים שמציעה אפל עבור שירות “אפל מיוזיק” בישראל נמוכים באופן משמעותי מאלו הזמינים בחו”ל. כך למשל, מנוי בארה”ב עולה למשתמש בודד 9.99 דולר (כ-38 שקלים), כמעט פי 2 מעלות השירות בישראל.

אפל מיוזיק מאפשר חיפוש מהיר ונוח של כל שיר הזמין בו במהירות, אולם גולת הכותרת של שירות הזרמת המוסיקה הינה רשימות ההשמעה, אלו נוצרות במספר דרכים: על-פי התאמה אישית לפי הטעם שלכם במוסיקה, באופן ידני על ידי בחירת שירים והוספתם לרשימות השמעה, על-ידי יצירת רשימת השמעה אוטומטית משיר לו אתם מאזינים באותו רגע ועל ידי בחירה מבין רשימות השמעה שנערכו על ידי עובדי אפל מיוזיק, אמנים ומומחים מהתעשייה.

תמונות מסך מאפל מיוזיק
תמונות מסך מאפל מיוזיק

לאחר הפעלת השירות ניתן יהיה להבחין במספר לשוניות חדשות באפליקציית המוסיקה המובנית על-גבי מכשיר האייפון (או האייפד, או אייפוד טאצ’):

  • עבורך” – תציג רשימות השמעה שהותאמו במיוחד למשתמשים ובה תוכלו למצוא המלצות לשירים ואלבומים על-פי הטעם שלכם במוסיקה (ההתאמה משתפרת עם הזמן), הצגת אלבומים שנמצאים אצלכם בספריה המובנית במכשיר והחל מהעדכון ל-iOS 10, ניתן יהיה למצוא בה גם את האלבומים ורשימות ההשמעה האחרונות שהאזנתם להם.
  • “רדיו” – תאפשר האזנה רציפה בסגנון רדיו לתחנות מנוהלות לפי טעמים שונים במוסיקה.
  • “Connect” – מעין רשת חברתית המאפשרת לאמנים לחלוק דברים שמעבר לרק מוסיקה – תמונות, סרטונים ועוד. לשונית זו כבר לא זמינה בעדכון מערכת ההפעלה הקרוב.
  • “חדש” – כאן תוכלו למצוא המלצות על שירים ואמנים חדשים שיעזרו לכם להגיע למוסיקה שעדיין לא שמעתם. באפל בחרו להעביר לשונית זו למיקום אחר ופחות בולט בעדכון ל-iOS 10.

את השירות יקבלו המשתמשים בהדרגה, כאשר חלון המציג אפשרות להצטרף לשירות יקפוץ בפניהם בכניסה לאפליקציית המוסיקה המובנית במכשיר המבוסס על מערכת ההפעלה iOS. השירות נגיש גם דרך תוכנת אייטיונס במחשב לאחר כניסה לחשבון המשתמש באפל עבור משתמשים שנרשמו מבעוד מועד לשירות. יש לזכור כי לאחר שלושת חודשי החינם שמציעה אפל, יתחיל להגבות מחשבונכם תשלום עבור השירות כמפורט מעלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים