סמסונג מאשרת את הדיווחים אודות דגם חדש ל-Galaxy Note 7 עם 6GB RAM

Galaxy Note 7 (תמונה: סמסונג) Galaxy Note 7 (תמונה: סמסונג)

פאבלט הדגל החדש והעצמתי ביותר מבית סמסונג, Galaxy Note 7, יזכה לקבל גרסה חדשה ואימתנית עוד יותר שתציע למשתמשים זיכרון RAM בנפח של 6GB, יחד עם רכיב אחסון בסך 128 גיגה-בייט (הניתנים להרחבה), כך אישר במהלך הימים האחרונים די.ג’יי קו, נשיא חטיבת המובייל של ענקית הטכנולוגיה הדרום-קוריאנית.

את האישור הנוגע לעצם קיומה של גרסת המכשיר המשודרגת מסר קו במסגרת אירוע שנערך בסיאול, בירת קוריאה הדרומית, והוקדש להשקת ה-Galaxy Note 7 במדינה. לדבריו, בחברה אכן בוחנים את השקתו של דגם המכשיר עליו העידו דיווחים מוקדם יותר השבוע ובדיוק בהתאם לאלו, תתרחש ההשקה עבור השוק הסיני בלבד.

די.ג’יי קו ציין במסגרת אירוע השקת ה-Galaxy Note 7 בדרום קוריאה:

זה נכון שאנו בוחנים את שחררו של פאבלט עם 128 גיגה-בייט זיכרון אחסון בסין, מכיוון שהשיווק האגרסיבי של יצרניות סיניות מתמקד במערכי זיכרון גבוהים. אנו נקבל דעות חלוקות מכלל השווקים וכן נבחון האם המהלך יגרום לאכזבה בקרב לקוחות החברה הקוריאנים.

אף שקו לא מציין באופן מפורש את כמות זיכרון הפעולה שיציע המכשיר, ניתן להבין באופן די ברור כי הוא בדבריו הוא התכוון לדיווחים השונים אודות דגם ייחודי לנוט 7 עם 6GB RAM. נוסף על כך, את דבריו בעניין ה”שיווק האגרסיבי” ניתן לשייך למגוון היצרניות הסיניות שמשיקות סמארטפונים בעלי זיכרון RAM בנפח זהה, תוך מיקוד השיווק במערך הזיכרון.

על פי הערכות, מחירו של ה-Galaxy Note 7 עם 6GB RAM ו-128GB אחסון יעמוד בקוריאה על 988,900 וון קוריאני, הם כ-3,420 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים