ZTE מודיעה על אירוע הכרזה שתערוך ב-1 לספטמבר, עשויה לחשוף את ה-Axon Max 2

ענקית התקשורת ויצרנית הסמארטפונים הבינלאומית, ZTE, החלה במשלוח הזמנות לקראת מסיבת עיתונאים שתערוך ב-1 בספטמבר, יום חמישי, זאת כחלק מן אירועי תערוכת IFA 2016 שיחלו ביום שלמחרת. במהלך אירוע זה, מוסר המנכ”ל אדם זאנג, תחשוף החברה “את המוצרים החדשים ביותר שלנו” וביניהם יימצא גם סמארטפון חדש.

במסגרת ההודעה לעיתונות ציינה ZTE:

ZTE ממקדת את מוצריה בצרכנים שדורשים מכשירים המשלבים פונקציונליות ידידותית למשתמש יחד עם עיצוב מסוגנן ופיצ’רים ייחודיים. כמו כן, החברה (ZTE) ממשיכה לממש את ציפיית הלקוחות המתגברות לאיכות סאונד עליונה – באמצעות שיפור חווית האודיו כאחת מן הדגשים המשמעותיים ביותר עבור מכשירי סדרת Axon האחרונים.

בהתאם לדברים אלו ולשאר דברי היצרנית, ניתן להסיק בביטחון רב כי הסמארטפון שיוצג באירוע ההכרזה בשבוע הבא יביא עימו יכולות אודיו מן השורה הראשונה. נזכיר כי שיפור חוויית האודיו למשתמשי מכשיריה אינו זר ל-ZTE, שכן מכשיר הדגל הנוכחי שלה, Axon 7, מציע רמקולים סטריאופוניים עם תמיכה ב-Dolby Atmos Surround Sound. כל אחד מן הרמקולים כולל שבב Hi-Fi ייעודי ויחדיו הם מספקים למכשיר את מה שמתואר על-ידי אתרים שונים ברחבי הרשת כחווית האודיו מבין הטובות ביותר בסמארטפון.

לצד ההודעה על אירוע ההכרזה, צץ במהלך היממה האחרונה בשרתי מבחן הביצועים GFX Bench סמארטפון חדש מבית היצרנית בעל שם הדגם ZTE C2017. זה, שצפוי להפוך לרשמי תחת השם Axon Max 2, יגיע עם מסך 6 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מעבד מתומן ליבות על גבי פלטפורמת העיבוד Snapdragon 625, זיכרון RAM בנפח 4GB וצמד מצלמות ברזולוציית 12 מגה פיקסל עבור החיישן הראשי והמשני, שיתמכו שתיהן בצילום וידאו ברזולוציית 4K. בשלב הנוכחי לא ברור האם זה יהיה המכשיר אותו מתכננת היצרנית לחשוף בשבוע הבא, אך בהחלט מדובר באופציה לגיטימית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים