מצטרפת לעדר: מכשירי האנדרואיד של לנובו יגיעו עם אפליקציות מיקרוסופט מותקנות מראש

לנובו ומוטורולה מקור: Kārlis Dambrāns / flickr.com

ענקית התוכנה האמריקאית מיקרוסופט ויצרנית המחשוב והמובייל הסינית לנובו מרחיבות את שיתוף הפעולה בין השתיים מעולם המחשוב ישירות לעולם המובייל וחותמות על הסכם חדש שיעמיק את יחסיהן האסטרטגיים. כחלק מהסכם זה תתקין לנובו על גבי מכשירי האנדרואיד שלה (וכן על אלו מבית מוטורולה שבבעלותה) מגוון אפליקציות המפותחות ומיוצרות על-ידי מיקרוסופט.

בין האפליקציות שנמצא מותקנות מראש על גבי מכשירי האנדרואיד של לנובו בשנים הקרובות ניתן למצוא את חבילת מיקרוסופט אופיס (הכוללת את Word, Excel, Powerpoint ו-OneNote), סקייפ ו-OneDrive. באמצעות צעד זה מצטרפת לנובו הסינית למגוון יצרניות אנדרואיד מרחבי העולם, שכבר חתמו על הסכם דומה מול מיקרוסופט. בין אלו ניתן למצוא את סמסונג, שיאומי, HTC, סוני, LG, אסוס ורבות נוספות.

בכיר לנובו, כריסטיאן איגן, מסר בנושא זה:

שיתוף הפעולה שלנו עם מיקרוסופט יצור הזדמנויות חדשות עבור הלקוחות שלנו לבצע שימוש בחלק מן האפליקציות הפופולריות ביותר של מיקרוסופט. התקנת אפליקציות ושירותים של מיקרוסופט על המכשירים שלנו תביא ערך מוסף ללקוחות ברחבי העולם.

עבור מיקרוסופט, מנגד, אין ספק כי מדובר בצעד נוסף ומשמעותי במיוחד להפצת שירותיה בקרב עשרות מיליוני משתמשים ברחבי העולם. כך גם מעידים דבריו של ניק פרקר, בכיר מיקרוסופט, שציין כי “האיחוד בין אפליקציות מיקרוסופט למכשירים מבוססי אנדרואיד מבית לנובו תאפשר ללקוחות מסביב לעולם להיות יותר פרודקטיביים, יותר מחוברים ולהשיג אף יותר“.

האם תשמחו לקבל את אפליקציות מיקרוסופט מותקנות מראש גם על הסמארטפון שלכם? שתפו אותנו!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים