סמסונג מכריזה על זוג מסכי גיימינג קמורים

מסך מחשב Samsung C34F791 מסך מחשב Samsung C34F791

לקראת תערוכת IFA אשר תערך בברלין בעוד מספר ימים, הכריזה היצרנית הדרום-קוריאנית סמסונג על זוג מסכי גיימינג חדשים – ה-CFG70 וה-CF791. שני המסכים החדשים קמורים ומשתמשים בטכנולוגיית Quantom Dot השאולה מעולם הטלוויזיות.

בזכות טכנולוגיית ה-Quantom Dot המתקדמת, המסכים מסוגלים להציג טווח צבעים רחב במיוחד המכסה 125% מתקן sRGB. מסך ה-CFG70 מציע קימור מרשים של 1800R, בעוד שמסך ה-CF791 מציג קימור מרשים עוד יותר של 1500R – כלומר, אם קצוות המסך היו ממשיכים עד ליצירת מעגל, רדיוס המעגל היה 1500 מ”מ.

כיאה למסכי גיימינג, המסכים החדשים מתהדרים בקצב ריענון גבוה ובזמן תגובה מהיר. מסך ה-CFG70 מציג קצב רענון מרשים של 144 הרץ וזמן תגובה של מילי-שנייה אחת בלבד, בעוד שה-CF791 מסתפק בקצב רענון של 100 הרץ בלבד. האחרון מציע גם תמיכה בטכנולוגיית FreeSync מבית AMD, המסנכרנת את רענון המסך עם קצב ייצור הפריימים של כרטיס המסך ליצירת חווית משחק חלקה גם בסצנות קשות לרינדור. ה-CF791 מציע גם יחס מסך קולנועי של 21:9, אשר בנוסף להקרנת סרטי קולנוע מסוגל לספק גם חווית משחק רחבה ועוטפת.

מסך מחשב Samsung CFG70
מסך מחשב Samsung CFG70

שני המסכים יוצעו לרכישה בגדלים 24 או 27 אינץ’. בשלב זה לא נמסרו פרטים אודות עלות המסכים, תאריך השקתם או שווקי הפצתם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים