חברת פלאריום הישראלית משיקה משחק חדש בשם THRONE: KINGDOM AT WAR

חברת פלאריום הישראלית משיקה משחק חדש בשם THRONE: KINGDOM AT WAR שזמין כבר עכשיו להורדה עבור מכשירים מבוססי אנדרואיד ו-iOS. הכותר החדש הוא משחק אסטרטגיה רב משתתפים (MMO) המדמה את תקופת ימי הביניים, בה שחקנים נאבקים על מנת לזכות בכס העתיק של ממלכת ‘אמריה’, לאחר מותו של המלך ג’רהארד.

כמרבית משחקי האסטרטגיה האחרים השחקנים יצטרכו לבנות את הערים שלהם מאפס, מה שיחייב אותם לפעול בצורה אסטרטגית. השחקנים יצטרכו לחשוב על דרכים יצירתיות לצבור עושר ונכנסים שיוכלו לכלכל את העיר והצבא הגדול שלהם. מלבד זאת, על השחקנים לאמן ולהכשיר צבא שלם המבוסס על אבירים, נושאי חניתות ולוחמים שונים שיעזרו להם להביס את השחקנים האחרים. לצד צבא זה, השחקנים יוכלו לבחור “גיבור” אותו ניתן לבנות באופן אישי ולקדם ברמות ובנשקים בהתאם לסגנון המשחק האישי שלהם.

מאחר שמדובר במשחק אסטרטגיה ישנה חשיבות רבה לכריתת בריתות בין השחקנים הנוספים במשחק. כל שחקן יצטרך להילחם על המשאבים השונים (מזון, עצים, ברזל וכסף) מול שאר השחקנים שמעוניינים גם הם באותם המשאבים בכדי להגדיל את העיר והצבא שלהם. על מנת להקל על המשחק, ישנה גם אפשרות לבנות מסדר או להצטרף למסדר קיים ובעצם לחבור ללורדים עמיתים, או להפוך לאדון שמצטרפים אליו ולצאת למלחמה עם שחקנים אחרים.

אבי שלאל, מנכ”ל פלאריום:

אנו נלהבים להביא למעריצינו ברחבי העולם משחק אסטרטגיה עשיר, שמביא את מיטב ההילה של ימי הביניים עם הספין המיוחד שלנו לזה. השקענו משאבים רבים על מנת להביא את הגירסה המיוחדת שלנו לנעשה במאות ה-13-15, תוך מתן אפשרות לכל שחקן ליצור את חווית המשחק שלו באופן מותאם אישית.

להורדה לאנדרואיד – לחצו כאן

להורדה ל-iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים