הוכרז: Garmin Forerunner 35 – ספורט עד הסוף

Forerunne -35 (תמונה: Garmin) Forerunne -35 (תמונה: Garmin)

יצרנית אביזרי הספורט גרמים (Garmin) ממשיכה ברשימת ההכרזות שלה מתערוכת IFA, ומציגה את ה-Forerunner 35 – מדובר בשעון חכם המיועד לניטור פעילות ספורטיבית, בעל תצוגת E-INK, מד דופק ו-GPS.

תצוגת ה-E-INK של השעון החדש מציעה כמה יתרונות משמעותיים שיקרצו לספורטאים בהשוואה לתצוגת LCD בשעונים חכמים רגילים. תצוגה זו, המוטמעת גם בשעוני Pebble, מבוססת על חלקיקים בעלי קיטוב מגנטי וצורכת חשמל אך ורק כאשר מה שמוצג עלייה מתחלף. כך היא מסוגלת להביא לחיסכון ניכר בצריכת החשמל, ולאפשר לשעון להציג חיי סוללה של 9 ימים רצופים או 13 שעות במעקב GPS רציף . בנוסף, התצוגה אינה זקוקה לתאורה אחורית, וניתן לקרוא אותה תחת אור שמש ישיר בדיוק כמו דף נייר – מושלם עבור ריצות תחת השמש הקופחת.

השעון מכיל רכיב GPS מובנה, על מנת שיוכל לעקוב אחר המרחקים שנגמעו ללא צורך בשימוש ב-GPS הנמצא בטלפון. תמצאו גם מד דופק המנטר את קצב הלב בכל זמן הפעילות ומאפשר למשתמש להשגיח על רמת המאמץ שלו לשיפור ההישגים. במהלך היום, השעון מתפקד גם כמד צעדים ומתריע על התראות באמצעות רטט עדין. השעון מתממשק עם יישומון Garmin Connect בטלפון החכם בו ניתן לצפות בכל הנתונים שנקלטו.

השעון החדש יוצע לרכישה בארה”ב בהמשך חודש ספטמבר במחיר התחלתי של 200 דולרים (כ-750 שקלים חדשים). בשלב זה לא ברור האם יושק גם בארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים