GoPro מכריזה על ה-Hero 5 Black: הגיבורה החדשה

מצלמת Hero 5 (תמונה: יח"צ GoPro) מצלמת Hero 5 (תמונה: יח”צ GoPro)

יצרנית מצלמות האקסטרים הכריזה באירוע שקיימה היום (ב’) על ה-Hero 5 Black, מצלמת הדגל החדשה שלה שנועדה להילחם בכל הכוח במתחרים הסיניים הנושפים בעורפה.

המצלמה החדשה מסוגלת לצלם תמונות סטילס ברזולוציה של עד 12 מגה-פיקסל, בעוד שבגזרת צילום הוידאו (שככל הנראה מהווה את מרבית העניין) תקבלו צילום ברזולוציית 4K ובקצב של 30 פריימים בשנייה. בצילום ברזולוציית Full HD הצנועה יותר, תקבלו קצב של עד 120 פריימים בשנייה. מדובר ביכולות צילום זהות לזו של המלכה היוצאת.

המצלמה החדשה מסוגלת לצלם תמונות סטילס גם בפורמט RAW העשיר במידע, אותו ניתן לפתח ולשפר בתוכנות עריכה דוגמת Adobe Lightroom. כפי שהשמועה סיפרה לנו, המצלמה החדשה מציעה שליטה קולית, אשר תוצע בהשקה בשבע שפות שונות (אף אחת מהן אינה עברית). המצלמה כוללת גם GPS מובנה ומסך מגע שגודלו שני אינץ’ (לראשונה במצלמת דגל מבית החברה). המצלמה החדשה תואמת את כל אביזרי ה-GoPro אשר הושקו עבור הדורות הקודמים. היא מציעה גם ייצוב תמונה דיגיטלי, לראשונה מבית החברה.

מצלמת Hero 5 (תמונה: יח"צ GoPro)
מצלמת Hero 5 (תמונה: יח”צ GoPro)

יוצאת מהעטיפה

המצלמה החדשה זונחת את המראה הפלסטיקי המרובע והמסורתי עם המעטפת הקשיחה לטובת גוף מוקשח ומעוגל מפלסטיק ומגומי, אשר מזכיר במקצת את מבנה ה-Hero 4 Session. הגוף המחודש אינו זקוק למעטפת חיצונית על מנת להיות עמיד במים, ומסוגל לשרוד צלילה בעומק של עד 10 מטרים – נמוך משמעותית מארבעים המטרים שמציע הדגם הקודם בעל המעטפת. ככל הנראה, GoPro תציע לרכישה מעטפת חיצונית שתחזיר למצלמה את יכולות הצלילה המרשימות, אך סביר להניח שזו לא תכלל בערכה ותחייב את המשתמש בתשלום נוסף.

יחד עם המצלמה החדשה משיקה GoPro את שירות GoPro Plus, המאפשר להעלות את התכנים שצולמו לענן באופן אוטומטי. במהלך הטעינה, המצלמה תעלה את הסרטונים לענן באמצעות שימוש בחיבור ה-Wi-Fi, ותאפשר למשתמש לצפות בהם מאוחר יותר מכל מקום. בנוסף לגיבוי, השירות מציע גם תפנוקים נוספים, בצורת 20% הנחה לרכישת אביזרים, גישה לספריית קבצי שמע לעריכת סרטונים, חנות אופנה אקסקלוסיבית ואפילו תמיכה טכנית בלעדית למנויים.

מצלמת Hero 5 (תמונה: יח"צ GoPro)
מצלמת Hero 5 (תמונה: יח”צ GoPro)

יבואנית GoPro בישראל, DAA, הגדילה לעשות וכבר הכריזה על המחירים הרשמיים ועל תאריכי ההשקה בארצנו הקטנטונת. המצלמה החדשה תוצע לרכישה בישראל החל מערב ראש השנה (ה-2.10.2016) במחיר של 1,999 שקלים עם אחריות יבואן רשמי למשך שנתיים. שירות GoPro Plus יושק גם הוא בישראל בשנה הבאה בעבור 4.99 דולר לחודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים