הודלף: Google Pixel ו-Pixel XL נחשפים בתמונות חיות חדשות

Google Pixel ו-Google Pixel XL (הדלפה) Google Pixel ו-Google Pixel XL (הדלפה)

אנו נמצאים במרחק של פחות משבועיים לפני הכרזתה של סדרת הסמארטפונים החדשה מבית גוגל, שתקבל את השם Google Pixel ותביא ככל הנראה לסופה של סדרת הסמארטפונים הפופולרית Nexus. וכעת, רגע לפני ההכרזה לה רבים מצפים, דולפות לרשת צמד תמונות חדשות המציגות אחד לצד השני את צמד מכשירי הסדרה החדשה, שיקראו בשמות Google Pixel ו-Google Pixel XL.

התמונות החדשות מגיעות אלינו דרך מקור אנונימי של אתר Android Police,  שהקפיד להביא לנו לא מעט פרטים אודות צמד המכשירים בחודשים האחרונים. בתמונות הללו ניתן לראות כי עיצובם של צמד המכשירים הינו זהה לחלוטין להדלפות הקודמות בנושא: גבם עשוי בעיקר ממתכת, שתקטע ע”י פס אנטנה עשוי פלסטיק וכן ע”י חלקה גדולה במיוחד עשויה זכוכית, תחתיה נמצא את חיישן טביעות האצבע ומערך הצילום הראשי.

Google Pixel ו-Google Pixel XL (הדלפה)
Google Pixel ו-Google Pixel XL (הדלפה)

בתמונה השנייה, שמצאה גם היא את דרכה אל הרשת באותה הדלפה, מוצג חלקם הקדמי של הפיקסלים החדשים. על פי זו, ניתן לראות כי ה-Google Pixel יגיע עם מסך קטן למדי (צפוי לנוע בין 5.2-5.0 אינץ’), בעוד דגם ה-Pixel XL ישלב מסך גדול יותר שכנראה יעמוד על 5.5 אינץ’.

אף שלא ניתן להסיק פרטים רבים מחלקם הקדמי של צמד המכשירים, ניתן לראות שאלו יציעו שוליים גדולים במיוחד, מה שעשוי לאכזב רבים מן המשתמשים. בשנה שעברה, “הסכמנו” לקבל את השוליים הגדולים למדי של דגם ה-Nexus 6P מכיוון שזה כלל צמד רמקולים סטריאופוניים קדמיים, אך בהתאם לכל הדיווחים הקודמים זהו לא המצב עם ה-Pixel XL.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים