דיווח: סמסונג עובדת על שלושה מכשירים חדשים לסדרת Galaxy C

שלט סמסונג גלקסי (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

ענקית הטכנולוגיה הדרום-קוריאנית ויצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם, סמסונג, עשויה להרחיב בקרוב מאוד את סדרת מכשירי שוק הביניים גלקסי C בלא פחות משלושה דגמים נוספים, שיקבלו את השמות Galaxy C7 Pro, Galaxy C5 Pro וכן Galaxy C9 עליו שמענו כבר בחודש שעבר, כך נמסר בדיווח של אתר Sam Mobile.

על פי פרטי הדיווח, יקבלו הגלקסי C7 פרו ו-C5 פרו את שמות הקוד SM-C7010 ו-SM-C5010, בהתאמה, בעודם מגיעים כממשיכי דרכם של ה-Galaxy C5 ו-C7 שנחשפו בחודש מאי השנה. נוסף על כך, נמסר בדיווח כי ההבדלים שיביאו עימם צמד המכשירים החדשים יתמקדו במפרט טכני חזק ומתקדם יותר, כמו גם בשיפורי תוכנה ופונקציות חדשות.

Samsung Galaxy C7
Samsung Galaxy C7

מלבד השניים הללו וכפי שצויין מעלה, מסר האתר בדיווח קודם בנושא כי סמסונג תחשוף דגם נוסף לסדרה, שיקרא בשם Galaxy C9. כעת, מקבלים דברים אלו אישור נוסף, כאשר על פי העולה מאתר הייבוא והייצוא ההודי, Zauba, יוצא המכשיר מדרום קוריאה אל עבר הודו לצורך ביצוע בחינה ובדיקות שונות. שלושה המכשירים החדשים עשויים להצטרף לסדרת Galaxy C עוד השנה, בעודם מציעים את אותו מבנה מתכת שמוכר לנו משאר מכשירי הסדרה. למעשה, על פי שמועה אחרת בנושא שנחשפה מוקדם יותר החודש, תכריז הענקית הדרום-קוריאנית על ה-Galaxy C9 כבר בין החודשים אוקטובר לנובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים