יס מכריזה על ממיר Ultra HD יחד עם תכנים תואמים בשירות ה-VOD

השקת שירות וממיר yes Ultra (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

ספקית הטלוויזיה בלווין יס (yes) השיקה הבוקר (ב’, 26.9) במסגרת מסיבת עיתונאים שנערכה בת”א את yes Ultra, הדור הבא של ממירי החברה המציע לראשונה את איכות ה-Ultra HD, הידועה גם בשם “4K”. את ההשקה תבצע החברה עבור מסכים תומכי 4K דרך שירות ה-VOD שלה, אליו יתווספו למעלה מ-70 תכנים חדשים שיעודכנו ברמה חודשית. פרט לזאת תציע החברה הפקות מקור כל חצי שנה, אלו מצולמות באיכות 4K UltraHD. עם השקת השירות תעלה לאוויר סדרת דרמה חדשה “כבודו” שצולמה גם היא באיכות 4K. בהמשך תצטרף גם עונה חדשה של סדרת הדגל “פאודה”.

יחד עם השקת שירות תכני ה-UltraHD החדש תציע החברה ממיר חדש שיתמוך בטכנולוגיית שידור באיכות UltraHD. הממיר כולל 16 טיונרים, אפשרות הקלטה בו-זמנית של עד 6 ערוצים תוך כדי צפייה בערוץ נוסף ושביעי במספר ושטח אחסון של 1,000 גיגה-בייט. הממיר החדש יכלול גם את שירות ה-Prime Time של yes המאפשר לחזור עד שבוע לאחור לשם צפייה בתכנים ששודרו בשעות השיא ואת פונקציית ה-Start Over המאפשרת צפיה מההתחלה בתוכן ששידורו כבר החל מבעוד מועד.

ממיר yes Ultra (צילום: גאדג'טי)
ממיר yes Ultra (צילום: גאדג’טי)

מחיר ממיר 4K יהיה זהה לזה של ממיר ה-Quattro ובחברה מציינים כי לא תהיינה עלויות מעבר לעלויות החבילות הרגילות עבור תכני 4K. מגוון התכנים שיוצעו באיכות הגבוהה יכלול סרטים, סדרות, הפקות מקור, מדע וטבע, דוקו, הופעות חיות, אקסטרים וספורט.

הממיר נמצא כעת בשלב “ניסוי עובדים” ויוצע עד תום השנה הנוכחית גם דרך “ניסוי לקוחות”, כאשר בתחילת 2017 צפויה החברה להשיקו באופן רשמי. ב-yes מציינים כי דרישות חיבור האינטרנט הביתי של הממיר עומדות על מינימום של 40 מגה-ביט לשנייה.

חלקו האחורי של ממיר yes Ultra (צילום: גאדג'טי)
המחברים בממיר yes Ultra (צילום: גאדג’טי)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים