הכירו את בקר השליטה החדש של Valve למציאות מדומה

בקר Valve למציאות מדומה צילום: Shawn Whiting

בכנס Steam Dev Days של Valve, הפונה בעיקר לציבור מפתחי המשחקים, הציגה Valve גרסה מוקדמת של בקר שליטה חדש ומסקרן למציאות מדומה – עבור ה-HTC Vive. מדובר בלא פחות מאשר הדור הבא של בקרי השליטה למציאות מדומה, אותם ניתן להחזיק עם ידיים פתוחות, ואשר מתאימים את עצמם טוב יותר לכף היד של המשתמש. התמונות שפורסמו הודלפו באמצעות טוויטר על ידי מפתחים שנכחו באירוע.

בעוד שלא נמסרו פרטים כמו תאריך השקה או מחירו הצפוי של הבקר החדש, בכנס עצמו הוצג כבר אב-טיפוס פעיל של אמצעי השליטה החדשני. חברת Oculus הציגה לאחרונה בקר חדש משלה למציאות מדומה, שעוקב אחרי אצבעות המשתמש ב-Rift (משקפי המציאות המדומה של Oculus). מפרט מלא של הבקר של Valve לא נחשף עדיין, אך ניתן להניח כי החברה תסגור את הפער מול Oculus ותציג תכונות דומות.

בקר Valve למציאות מדומה
צילום: Shawn Whiting

הדבר לא בהכרח ייטב לצרכנים. בקר השליטה הנוכחי של ה-Vive יצא רק לפני חצי שנה – השקה כה זריזה של בקר שליטה חדש עלולה לפגוע באלו ששילמו לפני זמן קצר לא פחות מ-130 דולרים על הבקר הנוכחי. על כן סביר להניח שמדובר בהדגמה מוקדמת, וכי הבקר החדש לא יגיע לחנויות בקרוב. עם זאת, ניכר שתחום המציאות המדומה מתקדם בקצב מהיר, וכי החברות הפעילות בזירה זו משקיעות מאמצים רבים כדי להשאר במירוץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים